Mocht ik mijn uitslag weten dan wil ik meer actie ondernemen door te bellen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben geslaagd voor het knippen en plukken met een 6!!!!
doom schreef:![]()
Ik ben geslaagd voor het knippen en plukken met een 6!!!!
![]()
![]()
Als commentaar, knippen wordt mij geadviseerd met een langere schaar, hierdoor duurde nu namelijk mijn grote hond langer en kon ik niet netjes genoeg de poot binnen de tijd afwerken. verder voldoende om te slagen!!
Plukken, trimmes was onnodig, kandidaat deed dit later ook zonder en daarin zag je verbetering.
Over het effileren stond dat de borst te rommelig was en de oren geplukt moesten worden.
ben hier dus eigenlijk een beetje pist over gezien de examinator zei toen ik zei dat ze moesten geplukt, ja maar je heb een effileerhond mee dus effileer ze maar.
Twijfel ook om ze op te bellen, maar ben bang dat het dan toch erop wordt gegooid dat de borst te rommelig was om te slagen of stel je voor dat ik hierdoor een slecht naam krijg en hierdoor mijn herexamen lastiger wordt.
Ik weet dus niet of ik daar zin in heb en er wel goed aan doe
nu valt er zeker gelijk een last van je schouders. Maakt niet uit met wat voor cijfer je het haalt als je het maar haalt, niemand vraagt dadelijk om je cijfers.

doom schreef:Wel leuk van dat tasje en het flosje..
De rest vind ik allemaal wat overdreven blabla![]()
Is allemaal om de klant gerust te stellen denk ik, maar dat kan je ook doen door middel van een vriendelijk woordje
Afspraak bevestiging doen ze wel goed ! Zo wordt het niet vergeten.
klinkt als een erg proffesionele salon !!![]()
Opleidingen worden gegeven in Barneveld en in Bunnik.