Interessant dat recht met paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appelflapje schreef:NieneWiep schreef:Nette cijfers allemaal!
Nueve ik snap je onderschrift niet.
Staat er niet zoiets als: de kans dat er 1 persoon in een vliegtuig een bom bij zich heeft, is al heel klein. Maar de kans dat 2 mensen een bom bij zich hebben in hetzelfde vliegtuig is nog veeel kleiner en daarom is het heel handig als je ervoor zorgt dat je zelf die ene persoon bent. Kleine kans dat er in datzelfde vliegtuig dan nog iemand zit met bom.![]()
Ofzoiets?
Appelflapje schreef:Nueve schreef:Hippisch recht..
Wat houdt dat precies in als ik vragen mag?
Adviesbureau lijkt me erg leuk ! En.. kachingggg
Nouja, alle juridische zaken die te maken hebben met paarden, kort samengevat. Er zijn daar nu al wel wat bedrijven van, maar nog heel weinig. Gat in de markt.![]()
Bijvoorbeeld alles wat gepaard gaat met de verkoop van een paard naar het buitenland, of als er kort na de verkoop blijkt dat een paard artrose/andere afwijkingen heeft, ingespoten blijkt te zijn geweest. Gaat waarschijnlijk vooral over grote internationale afspraken en verkopen van toppaarden waarvoor mensen je nodig zullen hebben.
Gittekit schreef:Hebben digitaal woordenboek dus dat gaat helaas niet op..en anders krijgen we altijd woordenboeken van school. Schrijf de slotzin wel op mn arm denk, die is echt heeeel lang
xFioon schreef:hadf vandaag een meeloopdag in twente, gezondsheidswetenschappen, was luek
weet nu alleen niet wat ik moet kiezen...
vond dierwetenschappen (wageningen) en gezondheidswetenschappen (enschede) leuk... allebei op kamers, dus ga me in allebei de steden maar inschrijven, dan kan ik nog ff denken