Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myra schreef:Irma_Maandag schreef:Gemakzucht en mijn structuur..... daarnaast; vodjes van handdoeken worden poetsdoek of gaan naar het paard. Die wil ik niet in de kast houden.
Dat vind ik geen goede reden. Een handdoek kan je voor 2 euro kopen, koop daar een paar van die je dan apart gebruikt voor op de vloer.
Dat iets een gewoonte is hoeft nog niet te zeggen dat het beter is en dat je dat niet kan veranderen.
Irma_Maandag schreef:Myra schreef:Dat vind ik geen goede reden. Een handdoek kan je voor 2 euro kopen, koop daar een paar van die je dan apart gebruikt voor op de vloer.
Dat iets een gewoonte is hoeft nog niet te zeggen dat het beter is en dat je dat niet kan veranderen.
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn routine bevalt me. Daarnaast vind ik heel goedkope handdoeken snel lelijk worden. Ik schuif dezelfde handdoeken gewoon door; lichaam, haar, vloer. Mijn vloer is wel nat, maar meestal () wel schoon. Dus ik blijf het zo doen zoals ik doe...
hestejente schreef:Zeg Myra, waarom heb je dit topic nou geopend? Toch niet als bekeerpoging hoop ik?
Irma_Maandag schreef:Myra schreef:Dat vind ik geen goede reden. Een handdoek kan je voor 2 euro kopen, koop daar een paar van die je dan apart gebruikt voor op de vloer.
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn routine bevalt me. Daarnaast vind ik heel goedkope handdoeken snel lelijk worden. Ik schuif dezelfde handdoeken gewoon door; lichaam, haar, vloer. Mijn vloer is wel nat, maar meestal () wel schoon. Dus ik blijf het zo doen zoals ik doe...
Bienotje schreef:Maar het scheelt mezelf gewoon een heleboel werk ook nog, ik zie een win-win situatie
friendly schreef:Ik wil ook nog even zeggen dat ik het hele topic bijna gelezen heb en ook ik vind dat er vragen missen. Jij wilt diepgang met deze enquete maar je stelt geen vragen die deze diepgang vereisen. ''Gewoonte vind ik niet voldoende'' Ja en? Stel dan echt vragen die ons meer laten nadenken. Bij deze vragen krijg ik meer het idee alsof het om een brugpieper gaat die met een paar simpele vragen een 6-je wilt scoren..
Desondanks vind ik het wel leuk om mee te helpen aan enquetes voor schooldoeleinden en heb toch maar naar waarheid de vragen beantwoord. Maar lieve bokker, de volgende keer graag meer diepgang... Krijg je dat van ons ook...
Myra schreef:friendly schreef:Ik wil ook nog even zeggen dat ik het hele topic bijna gelezen heb en ook ik vind dat er vragen missen. Jij wilt diepgang met deze enquete maar je stelt geen vragen die deze diepgang vereisen. ''Gewoonte vind ik niet voldoende'' Ja en? Stel dan echt vragen die ons meer laten nadenken. Bij deze vragen krijg ik meer het idee alsof het om een brugpieper gaat die met een paar simpele vragen een 6-je wilt scoren..
Desondanks vind ik het wel leuk om mee te helpen aan enquetes voor schooldoeleinden en heb toch maar naar waarheid de vragen beantwoord. Maar lieve bokker, de volgende keer graag meer diepgang... Krijg je dat van ons ook...
Dit hier is niet het hele onderzoek, maar een klein onderdeel. Bokt is natuurlijk ook een bepaalde groep mensen (voornamelijk vrouwen, en misschien douchen die wel vaker, veel jonge mensen, etc), maar ik was gewoon nieuwsgierig en misschien dat ik dit mee kan nemen.
Dit ga ik ook op straat vragen, puur een kwantitatief onderdeel.
Daarnaast ga ik een kwalitatief onderzoek doen maar dat doe ik niet via internet.
Myra schreef:1. Hoe vaak douche je?
3/4 keer in de week
2. Hoe lang douche je ongeveer?
Als ik het koud heb lang en anders minuut of 10
3. Wanneer op de dag douche je?
Als ik tijd hebin het weekend vaak smiddags, door de weeks eigenlijk altijd 's avonds.
4. Gebruik je zeep of douchegel elke keer tijdens het douchen?
Ja.
5. Hoe vaak gebruik je 1 handdoek?
1 keer.
6. Gebruik je meerdere handdoeken per keer?
Ja, één voor mn haar, één voor gewoon
7. Deel je handdoeken met anderen (familie of partner)?
Nee
8. (wat van toepassing is) - Waarom gebruik je je handdoek minder/meer dan 3 keer?
Zo is me dat geleerd.
9. Heb je een droger en gebruik je deze ook voor de handdoeken?
Ja
10. Hoe oud ben je?
17
11. Met hoeveel personen woon je thuis inclusief jezelf?
2
Bedankt!