Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieziej schreef:Nueve schreef:Ja ik kom echt overal mee weg. Beter was ik een keer gigantisch op mijn bek gegaan, had ik er tenminste van geleerd.
Maar ja. Ik zal proberen deze toetsweek wat eerder te beginnen.
Zelfs mijn brommer examen had ik een dagje van te voren de boekjes opengehadIedereen echt 4 weken van te voren beginnen en alsnog zakken
Marrr.. ik ging plassen
sHaKiEjLaVeR schreef:Nueve, indirect op deze manier wat met vriendlief gekregen?.. ik ben dol op liefdesverhalen haha
Nueve schreef:HAHA ja he. Laatst echt énorme toets voor Duits. Iedereen 3 weken van tevoren beginnen. Toen dacht ik paar dagen van tevoren wel van "poedersuiker...". Maar ja, is wel weer goed gekomen.
Nueve schreef:sHaKiEjLaVeR schreef:Nueve, indirect op deze manier wat met vriendlief gekregen?.. ik ben dol op liefdesverhalen haha
Haha, ja ik zal even uitleggen.Met toetsweken hadden we altijd dezelfde geweldige planning - geen dus. Waardoor we allebei nachtwerk eraan hadden.
Dus tijdens toetsweken hielden we altijd elkaar wakker op msn en ondertussen dus leren enzo. Op die manier ben ik hem steeds meer gaan spreken en blablabla.
sHaKiEjLaVeR schreef:Nueve schreef:Haha, ja ik zal even uitleggen.Met toetsweken hadden we altijd dezelfde geweldige planning - geen dus. Waardoor we allebei nachtwerk eraan hadden.
Dus tijdens toetsweken hielden we altijd elkaar wakker op msn en ondertussen dus leren enzo. Op die manier ben ik hem steeds meer gaan spreken en blablabla.
Wakker houden op msn en tegelijkertijd leren? Haha ik dacht dat ik makkelijk kon leren