VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:22

HAHA ja he. Laatst echt énorme toets voor Duits. Iedereen 3 weken van tevoren beginnen. Toen dacht ik paar dagen van tevoren wel van "poedersuiker...". Maar ja, is wel weer goed gekomen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:22

lieziej schreef:
Nueve schreef:
Ja ik kom echt overal mee weg. Beter was ik een keer gigantisch op mijn bek gegaan, had ik er tenminste van geleerd. :=
Maar ja. Ik zal proberen deze toetsweek wat eerder te beginnen.

Zelfs mijn brommer examen had ik een dagje van te voren de boekjes opengehad O:) Iedereen echt 4 weken van te voren beginnen en alsnog zakken :')

Marrr.. ik ging plassen :+

Wow, dat zou ik niet zo snel aandurven. _O-

Wegwezen jij. :D

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:23

Nueve, indirect op deze manier wat met vriendlief gekregen?.. ik ben dol op liefdesverhalen haha

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:23

Ik was voor mn brommerexamen al vet lang bezig. De avond van tevoren had ik nog 0 fout gehaald, dus ik ging vol goede moed naar bed... De volgende ochtend was ik zó ontzettend zenuwachtig dat ik moest overgeven en had ik door mn zenuwen 6 fout gehaald... net op het randje dus :Y)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 22:23

Maar als je voor een SE een boekje hebt van 100 pagina's, dat lukt je toch gewoon niet in 1 avond/nacht? Kan me niet voorstellen iig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:24

sHaKiEjLaVeR schreef:
Nueve, indirect op deze manier wat met vriendlief gekregen?.. ik ben dol op liefdesverhalen haha

Haha, ja ik zal even uitleggen. :D Met toetsweken hadden we altijd dezelfde geweldige planning - geen dus. Waardoor we allebei nachtwerk eraan hadden.
Dus tijdens toetsweken hielden we altijd elkaar wakker op msn en ondertussen dus leren enzo. Op die manier ben ik hem steeds meer gaan spreken en blablabla. :+:

Anoniem

NieneWiep schreef:
Maar als je voor een SE een boekje hebt van 100 pagina's, dat lukt je toch gewoon niet in 1 avond/nacht? Kan me niet voorstellen iig. :')

Economie pluk ik samenvatting van van internet, lees ik door en klaar. Soms nooit uberhaupt het boek open gehad voor de toets. :=

Elise_K

Nueve schreef:
HAHA ja he. Laatst echt énorme toets voor Duits. Iedereen 3 weken van tevoren beginnen. Toen dacht ik paar dagen van tevoren wel van "poedersuiker...". Maar ja, is wel weer goed gekomen. :+

Kwam er ook achter (3 toetsweken achter elkaar, hoe bedoel je "een ezel stoot zich in het algemeen...") dat je 700 woordjes Frans niet kon leren in een middagje }:0

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:25

Nee dat dacht ik dus ook al, ik sloeg gister mijn m&o boek open bij hoofdstuk 1-4 en ik kon me niet meer herinneren dat ik dit ooit had geleerd :+

Elise_K

Abers... Ladies..

Maken jullie het niet te laat? Ik ga slapen, en wil morgen nog wat anders doen dan 25 pagina's doorspitten :')

_Denise_

Ik ben ook eindexamenkandidaat voor TVWO. :j

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:26

Nueve schreef:
sHaKiEjLaVeR schreef:

Haha, ja ik zal even uitleggen. :D Met toetsweken hadden we altijd dezelfde geweldige planning - geen dus. Waardoor we allebei nachtwerk eraan hadden.
Dus tijdens toetsweken hielden we altijd elkaar wakker op msn en ondertussen dus leren enzo. Op die manier ben ik hem steeds meer gaan spreken en blablabla. :+:

Wakker houden op msn en tegelijkertijd leren? Haha ik dacht dat ik makkelijk kon leren 8)7

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:26

Ik ga naar bedje toe! :wave: Morgen lekker de eerste 2 uur vrij, dus ik kan lekker uitslapen :D

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 22:26

Mijn Franse brief waar ik een uur geleden aan begonnen ben tot nu toe:

le 14 octobre, 2009

Chère Isabel,

Het schiet niet zo op. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:28

sHaKiEjLaVeR schreef:
          Nueve schreef:

Wakker houden op msn en tegelijkertijd leren? Haha ik dacht dat ik makkelijk kon leren 8)7

Ja okee van het leren kwam dan ook niet meer echt veel. _O-

NieneWiep

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 22:29

Jongens, jongens help mij. Ik heb een dilemma.

Neem ik mijn zomer of winterjas mee naar Londen? Het is ongeveer 12 graden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:30

Ik had mijn winterjas mee toen ik vorig jaar in de herfstvakantie ging. Maar ik ben een koukleum.
          Overigens daar ook een super leuke gekocht. 8-)

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:31

Herfstjas? :o Flauw, mocht je wat truien bij hebben kun je daar zomerjas bij aan doen. Met een dun truitje zou ik het persoonlijk niet aandurven om alleen een zomerjasje er over heen te doen.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 22:32

Ja, dat wil ik dus ook, daar een nieuwe winterjas kopen. Dadelijk doe ik dat al op de eerste dag en dan heb ik er twee. :') Maar misschien vind ik er geen en dan is het koud.. Wat een dilemma.

Ik denk dat ik gewoon wat dikke vesten mee neem en dan mn zomerjas. Ik heb geen herfstjas, haha.

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:35

Haha ik snap het verschil tussen een zomerjas en een herfstjas ook nooit zo dus ik doe er ook niet aan. Al neem je hem nou niet mee heb je alleen nog maar meer reden om een leuke te vinden en te kopen:$

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 22:36

Neeee, ik neem toch maar mijn winterjas mee. :') Want ik bedenk me net, we gaan met de nachtboot, en daar is het super koud buiten. Dus dan mis ik hem echt. En ik ben echt een koukleum, heb het zelfs nu al koud, binnen met de verwarming aan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:39

Exactissimo. Je had beter direct naar mij kunnen luisteren. :D

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:40

Dat maakt de keus al wat makkelijker! Ik ga nu lekker douche en dan mijn bedje opzoeken morgen weer een lange dag voor de boeg. Niet teveel kletsen hier heb het druk zat morgen :7 . Tot morgen!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 22:41

Nou dames, vond het gezellig met jullie. :D Maar ik duik ook mijn bedje in, dromen over jassen vrees ik. :') Slaap lekker allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:45

It could be a sweet dream or a beautiful nightmare. :')
          Slaap lekker! :*