Ik heb een paar jaar geleden HBO Vastgoed en Makelaardij gedaan en ga naast mijn werk in december beginnen met een driejarige avondopleiding HBO Bachelor Bedrijfskunde
Ik ben via de basisschool, naar HAVO, naar HLO (Hogere LaboratoriumOpleindingen) gegaan. Uiteindelijk afgestudeerd in de richting Medische Microbiologie en daarin ook 3 jaar werkzaam geweest.
Nu run ik thuis de zaak (tankstation; samen met mams uiteraard) nadat papa is overleden.
Atheneum met Grieks en Latijn (mocht geen gym heten want daar had de school geen licentie voor, maar was hetzelfde niveau), HEAO Communicatie, PABO en tijdens een jaar in Engeland verschillende eenheden Engelse taal en Letterkunde aan de universiteit van Nottingham. En nu sta ik zelf voor de klas in het speciaal middelbaar onderwijs, erg leuk!
Ik doe op het moment het International Baccelaureate. Een internationaal programma wat qua niveau ongeveer aan het VWO gelijk zou moeten staan. Ik zit in mijn examen jaar en heb nog maar een paar maanden te gaan Yay