Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Een 7
. Nu bedrijfsstatistiek nog en dan heb ik eindelijk mijn P op zak. Uitslag bedrijfsstatistiek komt binnen nu en 2 weken. Als ik minimaal een 4 heb, dan heb ik mijn P binnen. Spannendddd! ManonR_ schreef:Nee. FRA en Bedrijfsstatistiek vormen samen het vak FRA. Klinkt heel dom, maar dat kom omdat ik in de nieuwe fase zit en in de oude fase bestond alleen Bedrijfsstatistiek. Niet FRA. Dus het vák FRA moet gewoon een 6 zijn. Het vak FRA bestaat uit de tentamens FRA en Bedrijfsstatistiek.
. Heb nu het vak onderzoeksvaardigheden. Moet ik een verslag voor schrijven, echt verschrikkelijk! Hierna heb ik de vakken jaarrekening en cost&management accounting.
Heb nu levensverzekeringswiskunde, stuk interessanter, maar wel lastig als je alleen maar mavo wiskunde hebt gehad tig jaar geleden..
) voor cost&management accounting en jaarrekening. In het najaar ga ik organisatie&management doen en inleiding boekhouden. Voor die laatste heb ik eigenlijk een vrijstelling, maar merk dat er heeeeel erg gebouwd wordt op dit vak en ik mis gewoon kennis eraan. 
mmouse schreef:Persoonlijk zou ik na het HBO de uni gaan doen en als je dan nog steeds RA wilt worden (RC is ook leuk) kun je daarna overstappen naar Nyenrode. Dan heb je nog (maar) 3 werk/leer jaren te gaan en is de overstap, qua nivo em tempo, minder groot dan vanaf het HBO.
LuvdaTossa schreef:mmouse schreef:Persoonlijk zou ik na het HBO de uni gaan doen en als je dan nog steeds RA wilt worden (RC is ook leuk) kun je daarna overstappen naar Nyenrode. Dan heb je nog (maar) 3 werk/leer jaren te gaan en is de overstap, qua nivo em tempo, minder groot dan vanaf het HBO.
Inmiddels heb ik me ingeschreven bij de uni. Nog een jaartje studeren dus
Ik heb geen idee wie er bij ons nu nog niet klaar zijn
Hoe vond je de diploma uitreiking? Hoorde dat ie een beetje saai was