en nee, staken ga ik ook niet doen
't is maar een zaterdagbaan en lekker bijverdienen in de zomer en met kerst. idd, wat je zegt; zolang ik mn paard kan onderhouden. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

't is maar een zaterdagbaan en lekker bijverdienen in de zomer en met kerst. idd, wat je zegt; zolang ik mn paard kan onderhouden. 

Ik zelf breng folders rond op zondag (heb een wijk van zo'n 4 uur ) En als het sneeuwt is het wat minder zeker als je zo'n nieuwe moderne brievenbus hebt met van die randjes aan de binnenkant, met een hand open en de post erin duwen en dan doe je dat ding dicht zit je handschoen ertussen.. trekken duwen enz: resultaat krassen op je pols en handschoen waaraan de vingertoppen toch wat draadjes loszaten.. duurde een paar minuten eer ik me daar uit bevrijdt had xd
En je hebt van die mensen die het leuk vinden om postbodes te pesten... Loop ik de oprit op open de brievenbus duw dat folderpakket erin trekt opeens iemand dat ding uit me handen, ik schrok me natuurlijk kapot, tja dat verwacht je niet op zondag morgen ... en hij was zich helmaal kapot aan het lachen, de rest van de folders was uit mijn handen gevallen en hij hielp niet stond alleen maar achter de deur te lachen over " zijn geslaagde grap" sommige mensen hebben toch een humor.. xd
me_myself_i schreef:Loop ik de oprit op open de brievenbus duw dat folderpakket erin trekt opeens iemand dat ding uit me handen, ik schrok me natuurlijk kapot, tja dat verwacht je niet op zondag morgen ... en hij was zich helmaal kapot aan het lachen, de rest van de folders was uit mijn handen gevallen en hij hielp niet stond alleen maar achter de deur te lachen over " zijn geslaagde grap" sommige mensen hebben toch een humor.. xd
Die vent achter de deur maar lachen. Dus heb hem vriendelijk toegeroepen dat als hij dat nog een keer doet, ik zijn post dan voortaan wel op de stoep gooi. Eikel..
capopjekop schreef:Haha die brievenbussen blijven lastig.
Ik heb altijd de neiging om de post door te bladeren en te sorteren tijdens het lopen, gevolg dat ik dus super vaak tegen hekjes aanknal of over kuilen struikel.
terwijl ik toch weet waar die tegels liggen die uitsteken, alleen herrinner ik het me pas weer als ik bijna mijn nek breek xd

Heb vandaag voor het eerst mijn wijk gelopen.
Al hoop ik eerlijk dat ik morgen iemand anders heb om met mee te lopen. Ik mocht foldertjes lopen, hij legde totaal niet uit hoe ik de post aan moest pakken en waar wat hoorde, en moest vooral alles goed doen.