Respect voor de postbezorgers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dowski

Re: Respect voor de postbode!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:45

haha, ach, ik had mn rode tassen net vol toen ze die dingen uit gingen delen, dus heb gemaakt dat ik wegkwam en verder hoor ik er nooit iets over, en ik ga ook geen slapende honden wakker maken O:)

en nee, staken ga ik ook niet doen :n 't is maar een zaterdagbaan en lekker bijverdienen in de zomer en met kerst. idd, wat je zegt; zolang ik mn paard kan onderhouden.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:24

Ik ga ook niet staken :)
en mijn teamcoach mag kiezen of ik blijf nog 2,5 maand werken, of ik stap op :)
Vesteging elst gat verhuizen naar arnhem :)
en ik woon bijna in valburg, scheelt 100 meter :0
en dat is gewoon echt niet te doen !!!

Of ik ga alleen bestellen, of alleen in arnhem sorteren+inzetten :)
dus aan mijn teamcoach de keus :)

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:32

100 meter is toch niet zo ver?

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:07

Heel herkenbaar alle verhalen :D Ik zelf breng folders rond op zondag (heb een wijk van zo'n 4 uur ) En als het sneeuwt is het wat minder zeker als je zo'n nieuwe moderne brievenbus hebt met van die randjes aan de binnenkant, met een hand open en de post erin duwen en dan doe je dat ding dicht zit je handschoen ertussen.. trekken duwen enz: resultaat krassen op je pols en handschoen waaraan de vingertoppen toch wat draadjes loszaten.. duurde een paar minuten eer ik me daar uit bevrijdt had xd :D En je hebt van die mensen die het leuk vinden om postbodes te pesten... Loop ik de oprit op open de brievenbus duw dat folderpakket erin trekt opeens iemand dat ding uit me handen, ik schrok me natuurlijk kapot, tja dat verwacht je niet op zondag morgen ... en hij was zich helmaal kapot aan het lachen, de rest van de folders was uit mijn handen gevallen en hij hielp niet stond alleen maar achter de deur te lachen over " zijn geslaagde grap" sommige mensen hebben toch een humor.. xd :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:15

Haha die brievenbussen blijven lastig.

Ik heb altijd de neiging om de post door te bladeren en te sorteren tijdens het lopen, gevolg dat ik dus super vaak tegen hekjes aanknal of over kuilen struikel.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:47

me_myself_i schreef:
Loop ik de oprit op open de brievenbus duw dat folderpakket erin trekt opeens iemand dat ding uit me handen, ik schrok me natuurlijk kapot, tja dat verwacht je niet op zondag morgen ... en hij was zich helmaal kapot aan het lachen, de rest van de folders was uit mijn handen gevallen en hij hielp niet stond alleen maar achter de deur te lachen over " zijn geslaagde grap" sommige mensen hebben toch een humor.. xd :D

Dat is mij ook eens overkomen, hij gilde er ook nog bij toen hij achter de deur tevoorschijn sprong. Ik schrok me rot. Mijn hele bundel over de stoep, dus ik moest alles weer opnieuw sorteren op de grond |o Die vent achter de deur maar lachen. Dus heb hem vriendelijk toegeroepen dat als hij dat nog een keer doet, ik zijn post dan voortaan wel op de stoep gooi. Eikel..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:48

Ik vind 't wel humor eigenlijk :D :o

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:53

Ach ja, achteraf wel misschien. Maar ik vind het gewoon een beetje vreemd om iemand die gewoon aan het werk is, zo te laten schrikken. Voor hetzelfde geld heb ik een zwak hart ofzo :D
Ik zou dat niet doen, bij iemand die ik niet ken eigenlijk.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:57

Nee ok dat is wel weer waar. Voor hetzelfde geld is 't inderdaad al een wat oudere postbode.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:02

Ik houd mijn postbode in ere...hij brengt vaak pakjes mee :D

Handkluivende brievenbussen ken ik nog wel uit mijn "krantenbezorgers-tijd" waardeloos :n en iemand die hard aan het werk is moet je met rust laten :o geen banketstaaf grapjes dus.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:46

capopjekop schreef:
Haha die brievenbussen blijven lastig.

Ik heb altijd de neiging om de post door te bladeren en te sorteren tijdens het lopen, gevolg dat ik dus super vaak tegen hekjes aanknal of over kuilen struikel.

niet helemaal recht gelegde tegelpaadjes of die opstapjes die er toch al zitten zolang als ik post bezorg O:)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:58

Dowski schreef:
niet helemaal recht gelegde tegelpaadjes of die opstapjes die er toch al zitten zolang als ik post bezorg O:)

Daar heb ik regelmatig last van :o

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:47

idd daar struikel ik ook regelmatig heeeeel elegant over .. xd :P terwijl ik toch weet waar die tegels liggen die uitsteken, alleen herrinner ik het me pas weer als ik bijna mijn nek breek xd :D

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:11

Ik zeg dan ook nog altijd hardop: "dat heeft niemand gezien" :')

ook heel genant, lekker mee lopen blèren met je ipod om vervolgens om het hoekje van de heg in een groepje mensen te lopen :o

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:57

Ik ben ook al een paar keer bijna onderuit gegaan door een steen of tuinborder.
Wat wel erg is is dat ik altijd radio luister via mijn mp3-speler en soms is dat echt heel grappig en moet ik dus heel hard lachen.
je ziet meteen iedereen kijken oeps.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:59

dr is 1 man in mijn wijk die weet dat ik niks hoor, dus die trekt dan eerst mijn aandacht, doe ik een oortje uit en dan maakt ie 1 of andere domme opmerking... hij vindt zichzelf nogal grappig :+

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 12:50

Haha vandaag... hoezo vrouwen houden van (internet-)shoppen en hoezo mannen zijn geboren om daar commentaar op te hebben. :')

Ik bel aan met een grote, dikke envelop. Zat iets van kleding in ofzo. Ik breng wel vaker van dat soort pakketjes naar dat adres. Jochie van een jaar of vijf doet open, neemt het aan, kijkt er eens goed naar en roept: "Ooohhhh mammm, alwééééér..."

:D

[edit] typfoutje...
Laatst bijgewerkt door Toekie op 02-04-09 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:52

_O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:49

haha :)

Elst/Valburg naar Arnhem is niet zoo ver, maaar dan moeten we ook verplichte route gaan fietsen, omdat het 3km scheeelt.... maar vanaf mij is dat alleen maar meer om!
En nu zit mijn teamcoach zeer fijn in Zuid-Frankrijk...

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:45

Ik meld mij stiekem ook in het topic. :D Heb vandaag voor het eerst mijn wijk gelopen. :) Al hoop ik eerlijk dat ik morgen iemand anders heb om met mee te lopen. Ik mocht foldertjes lopen, hij legde totaal niet uit hoe ik de post aan moest pakken en waar wat hoorde, en moest vooral alles goed doen.
"Nee, jij fout!" Ik heb alle geduld voor iemand met gebrekkig Nederlands, maar op mijn eerste dag had ik zo iets van... maar maar... :o

Ik snapte er even helemaal niks meer van, ben ik daarin de enige die op de eerste dag niks snapte of moet ik even naar de baas? :=

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:55

Ik hoop dat je morgen met iemand anders mee mag. Anders zou ik toch even bij je baas langs gaan.
Ik kon alles vragen aan degene met wie ik mee ging en als ik mensen mee krijg mogen ze me ook alles vragen (of ik antwoord weet is dan weer wat anders). Al ben ik wel heel makkelijk, als je niets vraagt zet ik je gewoon aan het werk.
Als je iets wilt weten waarmee ik je kan helpen mag je me wel pben.
Veel suc6 morgen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:00

Ik heb ook zeker wel respect voor de postbodes!! Mijn vader is 25 jaar lang postbode geweest en weer en wind..
Geloof mij maar, die postbodes hebben het echt niet altijd even makkelijk.
Er is idd de laatste tijd heel wat veranderd, geloof dat het tegenwoordig allemaal wat slordiger is geworden als ik het goed heb begrepen?

Veel plezier iig met je werk! En ik heb er zeker respect voor! Ik zou het nooit kunnen/willen...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:05

Ik heb ook wel respect voor de postbodes. Alleen jammer dat ze ook enveloppen van het Centraal Justitieel Incasso Bureau door de bus doen. :+

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 16:44

Haha ja die zitten er eigenlijk best vaak bij. :=
Roane: Wat raar, ik zou het even met je leidinggevende bespreken hoor.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 06:05

Ik ben echt totaal niet iemand die klaagt, maar ik mag zo weer en ik zit nog van :o? het is echt wel een aardige vent maar ik snapte gewoon niks van hem... :o

Kom je ook terug, dat hij nog een keer mee zou gaan en dan zou ik het toch wel alleen kunnen?
Ehm... tja, weet niet hoor.. ehh... :=