) : www.gjilke.durksz.nl/portfolio.htmlAlleen de filmpjes doen het niet meer, ik had de webruimte nodig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) : www.gjilke.durksz.nl/portfolio.html
) en iemand die daar een (LIO) stage of gewoon vrijwilligers werk wil doen. Wie voelt zich geroepen
Gjilke schreef:@ denice (en ook wel wat voor de rest) : http://www.gjilke.durksz.nl/portfolio.html
Alleen de filmpjes doen het niet meer, ik had de webruimte nodig

Gjilke schreef:Help.
Afgelopen herfst ben ik drie maanden in Ghana geweest, waar ik lesgegeven heb op een schooltje. Voor "mijn" schooltje zoeken ze engelse leesboekjes, oude tafels en stoeltjes (nieuwe mag natuurlijk ook) en iemand die daar een (LIO) stage of gewoon vrijwilligers werk wil doen. Wie voelt zich geroepen
MieLo schreef:Gjilke schreef:Help.
Afgelopen herfst ben ik drie maanden in Ghana geweest, waar ik lesgegeven heb op een schooltje. Voor "mijn" schooltje zoeken ze engelse leesboekjes, oude tafels en stoeltjes (nieuwe mag natuurlijk ook) en iemand die daar een (LIO) stage of gewoon vrijwilligers werk wil doen. Wie voelt zich geroepen
Lio stage voor de pabo toch? Ik ben namelijk opzoek voor mij Lio, maar dan wel biologie
Heb daar zelf Science gegeven, dus Nat, Sk en Bio in een.
ik ga er overna denken!

kijken wat voor leuks en simpels er in staat. 

volgemns mij is het ontzettend leuk om met kleuters practica te doen 
dus wie o wie heeft een simpele oplossing?
) MieLo schreef:Mijn schooldipje is best erg op dit moment zeg
geen zin om aan me huiswerk te gaan, geen zin om te leren en ook even geen zin in stage enzo

Tellie schreef:MieLo schreef:Mijn schooldipje is best erg op dit moment zeg
geen zin om aan me huiswerk te gaan, geen zin om te leren en ook even geen zin in stage enzo
Hier hetzelfde hoor... heb m'n laatste periode geen enkel tentamen gehaald...
Moet voor dinsdag een les voorbereiden waar ik totaal niets over weet, ben al de hele dag over 1 paragraaf aan het doen...
jij motiveert mij, en ik jou 

Petulan schreef:Is het ook! De betrokkenheid is echt méga, en daar op in te spelen is gewoon heerlijk als leerkracht! (Goh, ik heb duidelijk een voorkeur voor leeftijd)
Alhoewel mijn minor waarschijnlijk mens&maatschappij op het VMBO wordt hahawil gewoon breed opgeleid zijn, zie daarna wel verder