Maar welke ben ik nog niet uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

van een uur onderweg naar 20 minuten onderweg. mag er alleen nog niet op rijden.

Veel scholen hebben dat niet, iedereen loopt overal maar gewoon een beetje rond.
)
Er wordt verder weinig aan gedaan, veel zelf regelen, mij is nooit verteld dat ik recht heb op verlenging (heb ik wel, maar niet nodig). Ik heb ook ADHD, een bewezen concentratiestoornis. Ik heb extra veel last van dat bouwen, dus dan mogen zij een oplossing zoeken. 
Dan kun je beter verpleegkunde gaan doen, dan is de kans veel groter dat je op een van die drie plaatsen terecht komt.
ierusju schreef:Ik snap heel goed dat je extra aandacht wilt als je ergens last van hebt, maar is het soms niet onhaalbaar om van sommige leraren te verwachten dat ze alles onthouden wat er met de leerlingen aan de hand is?
Bij ons op school wordt volgens mij alleen met dyslexie rekening gehouden, maar volgens mij zit daar ook dyscalculie bij.
Naar mijn weten is er bij mij op school maar 1 iemand met autisme, maar dat is best wel ernstig, dat hij eigenlijk beter af zou zijn op speciaal onderwijs dan bij ons.