Bij hoorcolleges controleren ze niet of je iets gelezen hebt als voorbereiding maar ze verwachten het wel van je. Het is indd goed om dingen meer keer te horen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bij hoorcolleges controleren ze niet of je iets gelezen hebt als voorbereiding maar ze verwachten het wel van je. Het is indd goed om dingen meer keer te horen.
Heb nu al 2 dagen van 9 tot 6 gehad en zat 's avonds dan nog van 8 tot 1 aan mijn huiswerk.. echt niet normaal meer zoveel.. Morgen ook weer van 9 tot 6 en daarna hbo intro, dus dan ga ik effe feesten haha
En vrijdag van 11 tot 6 en dan hele weekend aan huiswerk.. heb amper vrije tijd.. hopelijk is dit alleen eerste weken zo haha. Naja rooster wordt wel elke week beter, dus dan heb ik meer tijd voor huiswerk overdag ipv 's avonds laat. XD 
nouja iets van 20 A4-tjes ofzo. Maar denk dat ik het toch maar niet doe, want wil ook nog wat slaap hebben xD Afgelopen 3 dagen echt weinig geslapen
viel vanmiddag toen k thuis kwam ook zo in slaap op de bank haha Reneee_ schreef:Debbels schreef:Lieve HBO'ers,
Voor een onderzoek voor mijn opleiding Voeding en Diëtetiek ben ik op zoek naar vrouwelijke -opkamerswonende- studenten tussen de 16 en 25, die voor mijn drie dagen een eetdagboek bij zouden willen houden.
Mocht je meer informatie willen, graag een PB!
Je mag me pb'en
Ik begin nu pas te beseffen hoe achterlijk veel ik moet gaan doen. Valt best zwaar weer studeren
DewiRox schreef:Ik heb eigenlijk wel een hele lekkere eerste week gehad! Vind alles heel interessant en het is ook erg afwisselend allemaal, heel fijn, niet alleen maar zitten en luisteren.
Ik heb wel al het een en ander moeten voorbereiden, maar eigenlijk valt het mij alles mee. Ik had het Veel 'drukker' verwacht, lange dagen enz. Nu krijg ik straks wel wat meer projecten, maar heb ik ook weer kortere dagen.
Vandaag een lange dag, maar morgen lekker vrij.

Wat doe ik hier ook nog.

Na iedere 3 zinnen samenvatting van boek typen ofzo ga ik weer wat anders doen
zucht....
iets met balans ofzo
hoelaat moeten jullie opstaan voor het eerste uur? 
En op maandag om 5:15/5:30 ongeveer.