Ja ging wel lekker, het was een deeltentamen, en op het eerste deeltentamen had ik 9/52 fout.. Mag toch hopen dat ik het vak nu gehaald heb haha
Dan heb ik eindelijk ook mijn eerste studiepuntjes binnen, eerste vak helaas niet gehaald...
Eef_Bam
Geplaatst: 20-12-12 19:19
Pfff, bij ons hebben ze alles lekker in de weken voor kerst gepropt, veel college's, vandaag om 23.59 deadline voor een paper van het ene vak en morgen om 17.00 deadline voor een onderzoeksverslag. Zit me al heel de week een ongeluk te typen, zit bijna vastgeplakt aan mijn laptop . Ik heb het paper van vandaag al gemaild, ik was er letterlijk en figuurlijk klaar mee , maar dat verslag is hels , ik heb het bijna af maar ik heb zooo geen zin meer om het af te maken .
Morgen om 17.00 heb ik eindelijk vakantie, en natuurlijk vergaat dan de wereld .
ik snap nog erg weinig van celstructuren, ja ik snap dat als ik een preparaat onder de microscoop leg dat ik cellen zie. Maar het herkennen van de juiste...nee, niet vanaf een beschrijving in ieder geval. jammer dat er geen voorbeeldplaatje is met de juiste namen bij de juiste cellen geschreven.
Wij gebruiken veel computerprogrammas met elektrische en lichtmicroscopische fotos, dat is echt verduidelijkend. Kan je mijn inloggegevens wel geven dat je die kan oefenen.
Zo hier tentamen staats en bestuursrecht gehad! Vond hem behoorlijk pittig afwachten dus! Nu lekker 2 weken van mijn vakantie genieten en helemaal niks doen
Thrive
Geplaatst: 21-12-12 14:38
Ah, dat is fijn!
Ik heb mijn eerste tentamen (algemene rechtswetenschap) gehad en een 7 teruggekregen, dus daar ben ik tevreden mee Nu nog 4 te gaan, dus voor mij geen niets-doen de komende weken helaas.
Iedereen succes met tentamens en de hopelijk goede uitslagen.
Woensdag was voor mij een geweldige dag, had twee keer een 7 terug gekregen voor herkansingen ik moet nog 1 herkansing afwachten, hopelijk heb ik nu wel alle 15 studiepunten binnen. Maar eerst genieten van mijn vakantie. En na de vakantie eerst nog een lesweek en dan pas tentamenweek.
WOOEEHOEEE VAKANTIE!!! En toets ook gewoon weer gehaald
@Rider01, heb je geen goed histologieboek? Ik heb Functional Histology en daar staan echt duidelijke plaatjes in.. En wij hadden histoweb maar ik zie dat die er nu af is, er staat nog wel een oudere, google maar eens op histoweb rug
Junquiera hadden ze inderdaad het jaar voor mij, nu dus functional histology omdat daar meer microscopische plaatjes in stonden geloof ik... Vind het verder een vreselijk boek maar de plaatjes zijn wel mooi met duidelijk bijschrift
Imaginaerum
Geplaatst: 21-12-12 20:14
Hier niet voor niks 2 dagen bezig geweest om een rat te slopen, anatomietoets gehaald met een 8,2. Verder nog de bonuspunt binnen voor fysiologie & farmacologie dus de vakantie begint voor mij behoorlijk fijn!
Over histologie gesproken, da's gewoon vreselijk.
Margoooo
Geplaatst: 21-12-12 20:53
Fijne vakantie iedereen! En komen goede cijfers voorbij! Mijn statistiek tentamen ging lekker, nu weer verder leren want 4 januari heb ik een her...
En op mijn tentamen van gisteren heb ik ongeveer 20/68 fout! Vorige deeltentamen had ik 9/52 fout, en een heel bonuspunt voor mn practicum, kom ongeveer op een 7,8 uit! Heb dus ook eindelijk mijn eerste studiepunten binnen
Rider01
Geplaatst: 22-12-12 22:14
fijne tips komen er langs, bedankt allemaal! we hebben niet echt een boek, alleen een dictaat (waar weinig in staat) en onze eigen practica..
Ondanks dat ik niet zo heel actief meer meepost hier. Wil ik iedereen toch nog even heeeele fijne kerstdagen wensen!! Geniet ervan, we hebben het verdiend!