Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik zou dolgraag naar Amerika willen werken voor een half jaar ofzo. Ben net terug van 3 maanden Kansas en ik heb me wel vermaakten het hotelleven lijkt me ook altijd erg leuk om te doen, niet voor de rest van mijn leven denk ik, maar wel leuk voor een aantal jaren
weet alleen niet of mijn ouders er blij mee zullen zijn als ik weer naar Amerika ga
Citaat:Beste kandidaat,
Werk jij graag in een open en informele werkomgeving? Heb jij minimaal MBO werk- en denkniveau en ben je een echte doorzetter? Dan hebben wij voor jou een uitdagende en commerciële functie als customer care medewerker in Utrecht. Je komt bij deze functie veel in contact met mensen, werkt servicegericht en doet kennis op van de verzekeringsbranche door middel van een aantal trainingen.
Herken jij jezelf hierin? Of wellicht heb je al een baan of past deze functie niet bij jou, maar ken je iemand die wel geïnteresseerd zou kunnen zijn? Laat het ons weten, wij komen graag met jou respectievelijk hem of haar in contact.
Wij zijn bereikbaar per e-mail op: ijsselstein.57@unique.nl of op telefoonnummer 030 - 686 9700. U kunt vragen naar Jasmijn Maijer of Robin van den Hoven.
Gwen09 schreef:Wow, dat klinkt interessant Cowgirl: paarden stewardess. Dus je vliegt met paarden mee over de hele wereld? Hoe is dat?
Cowgirl schreef:Gwen09 schreef:Wow, dat klinkt interessant Cowgirl: paarden stewardess. Dus je vliegt met paarden mee over de hele wereld? Hoe is dat?
Het is heel leuk om te doen. Je komt nog eens ergens, maakt een hele hoop mee , ontmoet allerlei mensen en me een beetje mazzel zie je ook nog iets.
Maar sommige vluchten zijn wel zwaar. Mijn eerste was bv naar Chili in een stuk door en 4 weken geleden naar Jakarta geweest. Toen heb ik echt dagen gemaakt van min 30 uur.
Zondag word weer een hele lange. Eerst naar Frankfurt met de vrachtwagen en dan op het vliegtuig naar Bangkok. Min 20 uur en dan ook nog nacht. Ik heb wel 2 dagen in Bangkok en als ze bij Lufthansa ook daar gaan staken nog langer.
Helaas maar waar kun je er financieel gezien niet van leven.
Citaat:hoe ben je daar ooit aan gekomen?
lijkt me echt geweldig!
Cowgirl schreef:Gwen09 schreef:Wow, dat klinkt interessant Cowgirl: paarden stewardess. Dus je vliegt met paarden mee over de hele wereld? Hoe is dat?
Het is heel leuk om te doen. Je komt nog eens ergens, maakt een hele hoop mee , ontmoet allerlei mensen en me een beetje mazzel zie je ook nog iets.
Maar sommige vluchten zijn wel zwaar. Mijn eerste was bv naar Chili in een stuk door en 4 weken geleden naar Jakarta geweest. Toen heb ik echt dagen gemaakt van min 30 uur.
Zondag word weer een hele lange. Eerst naar Frankfurt met de vrachtwagen en dan op het vliegtuig naar Bangkok. Min 20 uur en dan ook nog nacht. Ik heb wel 2 dagen in Bangkok en als ze bij Lufthansa ook daar gaan staken nog langer.
Helaas maar waar kun je er financieel gezien niet van leven.