Examenjaar vwo'ers 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:41

xJolien schreef:
Zijn er inderdaad mensen die een tussenjaar gaan doen? :)

Ik dus! Misschien wel 2 :=

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:41

Puissance schreef:
Ik wil zeker wel naar Talinn (en Riga en Sint-Petersburg, samen met Helsinki een leuk rondje!) maar we gaan toch liever via een geplande reis en die sluiten niet echt aan op wat wij in ons hoofd hebben. :Y) Het komt er zeker nog wel een keer van, maar dit jaar Ijsland verkennen. Lijkt me echt heel mooi.
Zijn jullie uit jullie zelf naar Talinn geweest of via een geplande reis? Mijn tante (woont in Zweden) is er eens geweest met een uitstapje van haar werk, ze vond het ook erg leuk.

Ik ben met een uitwisseling van school geweest. Wij waren eigenlijk in de stad Pärnu, maar we zijn ook in Talinn geweest, en hebben bogwandelingen gemaakt enzo, echt super leuk! Estland is ook heel goedkoop, echt een geweldige winterjas gekocht voor 30 euro! :oo

xJolien schreef:
xCathy, gaaaaf joh, naar Ierland! :oo Dat lijkt me zooo vet!
Ga je een week of langer?

Ach ja, het lijkt me gewoon geweldig werk, dieren helpen :j
En daarbij is het ook mooi meegenomen voor volgend jaar! (Dier en gezondheidszorg)

Ik ga een 7-daagse trektocht maken, ben er in totaal 9 of 10 dagen! :D

En ik geef je groot gelijk hoor! :) Altijd leuk om zo te kunnen helpen, en is inderdaad mooi meegenomen!

xMarloess schreef:
Wow, van serieusheid naar vakantie hier :d Best veel mensen nog die een tussenjaar gaan doen!

Nou laat ik mijn vakantieplannen dan ook maar even vertellen:
Na de examens begin ik eerst spoedcursus autorijden. 30 juni ga ik voor 10 dagen naar Tunesië met mn vader en broer. Dan zijn in juli de zomerfeesten in Nijmegen een week lang (rondom de vierdaagse). Er komen dan 2 vriendinnen uit andere delen van t land naar hier. En dan 27 juli vertrek ik met diezelfde vriendinnen naar Rimini voor een feestvakantie!
xCathy, heb ik idd ook met schoolvrienden, heb wel 2 goede vriendinnen op school maar verder 'gewoon' mensen waarmee ik om ga. De meeste vrienden die ik heb ken ik toch via de paarden. Die 2 vriendinnen met wie ik op vakantie ga ken ik zelfs via internet _O- Maar ik zie hen al 2 jaar ook regelmatig in RL.

Ja, ik kan echt prima opschieten met al die meiden hoor, en tijdens de lessen is het hartstikke gezellig, zie ze op feestjes. Maar verder zie ik ze niet naast school, en vind niet dat ik hun tot m'n vriendinnen kan rekenen. Dus als je het zo bekijkt heb ik eigenlijk geen vriendinnen in m'n klas :') Klinkt echt vreselijk vriendloos hahaha!
Maar nee, ik kom volgend jaar in Wageningen wel weer nieuwe mensen tegen, en daar ga ik wel lekker mee op party-vakantie! Ik ga nu geen geld uitgeven voor een vakantie die ik eigenlijk niet echt zie zitten. En dat komt niet door de soort vakantie of bestemming, maar je moet wel echt met de juiste mensen gaan denk ik. Dus dat komt wel!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:46

Sanned schreef:
Ik ga een tussenjaar nemen! Meer omdat het niet anders kan, ik heb geen scheikunde en dat heb ik wel nodig voor de studie die ik wil gaan doen, dus dat moet ik inhalen. Maar ik vind het verder helemaal niet erg :D
Ik ga me het eerste half jaar bezig houden met het inhalen van scheikunde en waarschijnlijk ook biologie (niet verplicht maar wel heel handig). Daar ben ik in januari mee klaar, maar wat ik daarna ga doen weet ik nog niet...
Een aantal dingen waar ik nu aan heb gedacht: meehelpen op een ranch in Zuid-Afrika waar ze safari-tochten te paard organiseren en verwaarloosde paarden opvangen, me inzetten als vrijwilliger bij een equine therapy programma (in Spanje/Australië/Argentinië ben ik ze tot nu toe tegen gekomen) of naar The British Racing School (niet echt een serieus idee, maar lijkt me stiekem toch wel gaaf :P )
Allemaal paardendingen dus :P Maar mezelf kennende is er een grote kans dat ik toch iets totaal anders ga doen.

Mijn vakantieplannen: een weekje naar Mallorca op examenreis met bijna de hele klas, een zeilwedstrijd zeilen met m'n vader en een week naar Italië met de hele familie. En waar ik het meest naar uitkijk: na de examens ga ik waarschijnlijk een paard kopen :D (dit is ook iets waar m'n plannen voor volgend jaar wel een beetje van af hangen)

Ah, heerlijk om hier weer even over na te denken als pauze tussen het leren door :D

Wat een leuke plannen!! Ik ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen! :D

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:47

xCathy schreef:
xMarloess schreef:
Wow, van serieusheid naar vakantie hier :d Best veel mensen nog die een tussenjaar gaan doen!

Nou laat ik mijn vakantieplannen dan ook maar even vertellen:
Na de examens begin ik eerst spoedcursus autorijden. 30 juni ga ik voor 10 dagen naar Tunesië met mn vader en broer. Dan zijn in juli de zomerfeesten in Nijmegen een week lang (rondom de vierdaagse). Er komen dan 2 vriendinnen uit andere delen van t land naar hier. En dan 27 juli vertrek ik met diezelfde vriendinnen naar Rimini voor een feestvakantie!
xCathy, heb ik idd ook met schoolvrienden, heb wel 2 goede vriendinnen op school maar verder 'gewoon' mensen waarmee ik om ga. De meeste vrienden die ik heb ken ik toch via de paarden. Die 2 vriendinnen met wie ik op vakantie ga ken ik zelfs via internet _O- Maar ik zie hen al 2 jaar ook regelmatig in RL.

Ja, ik kan echt prima opschieten met al die meiden hoor, en tijdens de lessen is het hartstikke gezellig, zie ze op feestjes. Maar verder zie ik ze niet naast school, en vind niet dat ik hun tot m'n vriendinnen kan rekenen. Dus als je het zo bekijkt heb ik eigenlijk geen vriendinnen in m'n klas :') Klinkt echt vreselijk vriendloos hahaha!
Maar nee, ik kom volgend jaar in Wageningen wel weer nieuwe mensen tegen, en daar ga ik wel lekker mee op party-vakantie! Ik ga nu geen geld uitgeven voor een vakantie die ik eigenlijk niet echt zie zitten. En dat komt niet door de soort vakantie of bestemming, maar je moet wel echt met de juiste mensen gaan denk ik. Dus dat komt wel!

Heel herkenbaar idd wat klasgenoten betreft. Ik heb precies hetzelfde. Ik ga volgend jaar btw ook naar Wageningen, zullen we vast boeken? haha

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:48

Natuurlijk hoort de AID in Wageningen ook nog bij de vakantie trouwens :):) Dus hier ook Wageningen, hadden we niet een keer een lijstje gemaakt met wat iedereen waar ging studeren?

Sanned, klinkt echt heel leuk! Zulk werk staat natuurlijk ook goed op je CV.

Douce schreef:
Misschien een stomme vraag, maar werk jij? Superleuke vakantieplannen maar zo veel zou ik niet vrij krijgen.

:j Maar het is een krantenwijk, dus van die week zomerfeesten gewoon hier in NL hebben ze geen last, dan ga ik gewoon na Nijmegen meteen door met de kranten, daarna is er nog tijd zat om te slapen. Ik begin alleen af te vragen wanneer ik het vakantieformulier kan invullen, want ze moeten het wel op tijd weten natuurlijk.

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:49

xMarloess schreef:
Natuurlijk hoort de AID in Wageningen ook nog bij de vakantie trouwens :):) Dus hier ook Wageningen, hadden we niet een keer een lijstje gemaakt met wat iedereen waar ging studeren?

Sanned, klinkt echt heel leuk! Zulk werk staat natuurlijk ook goed op je CV.

Douce schreef:
Misschien een stomme vraag, maar werk jij? Superleuke vakantieplannen maar zo veel zou ik niet vrij krijgen.

:j Maar het is een krantenwijk, dus van die week zomerfeesten gewoon hier in NL hebben ze geen last, dan ga ik gewoon na Nijmegen meteen door met de kranten, daarna is er nog tijd zat om te slapen. Ik begin alleen af te vragen wanneer ik het vakantieformulier kan invullen, want ze moeten het wel op tijd weten natuurlijk.

OHJA, AID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Die heb ik natuurlijk ook nog!

Gracezellaa schreef:
xCathy schreef:

Heel herkenbaar idd wat klasgenoten betreft. Ik heb precies hetzelfde. Ik ga volgend jaar btw ook naar Wageningen, zullen we vast boeken? haha

Hahahahha! JAAAAAAAAAA! *\o/*
Weet je, zou best geinig zijn als we straks echt best buddy's worden ofzo :')
Ga jij bij een studentenvereniging?

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:53

Paisano schreef:
Sanned schreef:
Ik ga een tussenjaar nemen! Meer omdat het niet anders kan, ik heb geen scheikunde en dat heb ik wel nodig voor de studie die ik wil gaan doen, dus dat moet ik inhalen. Maar ik vind het verder helemaal niet erg :D
Ik ga me het eerste half jaar bezig houden met het inhalen van scheikunde en waarschijnlijk ook biologie (niet verplicht maar wel heel handig). Daar ben ik in januari mee klaar, maar wat ik daarna ga doen weet ik nog niet...
Een aantal dingen waar ik nu aan heb gedacht: meehelpen op een ranch in Zuid-Afrika waar ze safari-tochten te paard organiseren en verwaarloosde paarden opvangen, me inzetten als vrijwilliger bij een equine therapy programma (in Spanje/Australië/Argentinië ben ik ze tot nu toe tegen gekomen) of naar The British Racing School (niet echt een serieus idee, maar lijkt me stiekem toch wel gaaf :P )
Allemaal paardendingen dus :P Maar mezelf kennende is er een grote kans dat ik toch iets totaal anders ga doen.

Mijn vakantieplannen: een weekje naar Mallorca op examenreis met bijna de hele klas, een zeilwedstrijd zeilen met m'n vader en een week naar Italië met de hele familie. En waar ik het meest naar uitkijk: na de examens ga ik waarschijnlijk een paard kopen :D (dit is ook iets waar m'n plannen voor volgend jaar wel een beetje van af hangen)

Ah, heerlijk om hier weer even over na te denken als pauze tussen het leren door :D

Wat een leuke plannen!! Ik ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen! :D

Haha, ja, daar ben ik zelf ook heel benieuwd naar :P

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:54

Niemand die hier nog plant in Antwerpen te gaan studeren? Is mijn 2e keus als ik niet word ingeloot bij Diergeneeskunde!

Enn ik geef het op voor vandaag haha, al vanaf half 9 bezig ik vind het mooi geweest!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:55

Ik en huisgenootje weten het nog niet, of we lid worden van een studentenvereniging.
Ik laat het denk van de AID afhangen. Ik moet even kijken hoeveel er verplicht is, heb echt een hekel aan de verplichte zooi. Zag bij een meisje op Facebook (eindhoven) allemaal themaborrels. Dat zou al niets voor mij zijn, elke keer een nieuwe lelijke outfit moeten kopen.
Ik (en huisgenootje) ga(an) wel sowieso sporten in wageningen!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:57

xCathy schreef:

Haha ja dat zou echt geniaal zijn :')
Ik denk het wel, maar ik weet nog niet waarbij enzo. Jij?

Heb je al een kamer?

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:57

Douce schreef:
Ik en huisgenootje weten het nog niet, of we lid worden van een studentenvereniging.
Ik laat het denk van de AID afhangen. Ik moet even kijken hoeveel er verplicht is, heb echt een hekel aan de verplichte zooi. Zag bij een meisje op Facebook (eindhoven) allemaal themaborrels. Dat zou al niets voor mij zijn, elke keer een nieuwe lelijke outfit moeten kopen.

Hee nog iemand :) Ik wil ook gaan sporten idd

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:02

Gracezellaa schreef:
Douce schreef:

het kan er makkelijk en goedkoop dus waarom niet!
Ik zit samen met een meisje die ik heb ontmoet op de meeloopdag straks in hospita in ede, bij een man die nooit thuis is. Eigenlijk hebben we dus samen een huis. Wel midden in een kinderwoonwijk, dus geen housepartys etc

Touchem

Re: Examenjaar vwo'ers 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:05

Ik wil ook dat sportabbo. En studentenvereniging weet ik nog niet, wil ook niet te veel verplichtingen. De feestjes etc lijken me wel leuk, maar niet als het verplicht is.

Haha ik zie ons allemaal daar op de AID al helemaal lopen als simsjes, alleen dan met een boktlogo boven ons hoofd :') Fantasie speelt op hier. Denk dat ik me maar even moet gaan uitleven bij t paardje.

Gracezellaa

Douce schreef:
het kan er makkelijk en goedkoop dus waarom niet!
Ik zit samen met een meisje die ik heb ontmoet op de meeloopdag straks in hospita in ede, bij een man die nooit thuis is. Eigenlijk hebben we dus samen een huis. Wel midden in een kinderwoonwijk, dus geen housepartys etc

Dat is wel ideaal idd. ik heb me ingeschreven bij Idealis. Ik geloof dat ik daar vanaf 1 juni bericht van krijg.

xCathy

Gracezellaa schreef:
Douce schreef:

JAAAAAAAAAAAA, sowieso dat ik ga sporten! :D nicenicenice!

Ik heb nog geen kamer, omdat het nog zo ontzettend onzeker is of ik slaag.. En heb al een aantal connecties. Dus mocht het wat langer duren voordat ik wat heb, is er genoeg plek om te crashen! :) Wil wel graag bij een vereniging, een vriendin zit bij Ceres, haar verhalen zijn altijd erg leuk. Maar ik ga op de AID gewoon even kijken wat me op dat moment het leukst lijkt. Maar Ceres is de grootste, en van de grote massale dingen hou ik meestal wel. Zit nu ook op een school met 1700/1800 leerlingen, en vind het er echt heerlijk! Dus dan lijkt Ceres me op dit moment het leukste, maargoed, ik zie wel! :P

whahahahah Marloes, vanwaar dat sims dan? :P

Idealis heb ik me ook ingeschreven, al ergens in januari

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:08

Ik heb me ook ingeschreven bij idealis, in januari. Maar ik woon niet héél ver weg, en ik weet niet of ik slaag. Ik wacht gewoon een goede kamer af. Ik hou opzich ook wel van groot, zit ook op een grote school. Anders vind ik het zo huiskamerachtig ofzo :') veel nieuwe mensen leren kennen vind ik wel leuk.

Cathy, weet niet, haha. Dat we elkaar makkelijk kunnen herkennen en 1 big family worden daar in Wageningen _O-

Corientjuh94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:09

Pferdelove schreef:
Niemand die hier nog plant in Antwerpen te gaan studeren? Is mijn 2e keus als ik niet word ingeloot bij Diergeneeskunde!

Enn ik geef het op voor vandaag haha, al vanaf half 9 bezig ik vind het mooi geweest!

Ik ga ook naar antwerpen of gent, tenzij ik ingeloot wordt in utrecht :o

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:09

Gracezellaa schreef:
xCathy schreef:

Haha ja dat zou echt geniaal zijn :')
Ik denk het wel, maar ik weet nog niet waarbij enzo. Jij?

Heb je al een kamer?

Oh wat leuk! mijn broer zit in wageningen, laatste jaartje..
hij zit bij Ceres. zit ook in de ceresband! waarschijnlijk loopt hij er nog wel rond met AID
en naast Ceresband zit hij samen met zijn vriendin ook in de forsche schapen!
hahah maar wageningen is leuk! ;)

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:10

Wat die sims betreft zou het dan wel handig zijn als we ook van die cheatcodes in kunnen voeren, zodat we nooit geld gebrek hebben en in zo'n enorme villa kunnen wonen haha

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:11

Gracezellaa schreef:
Wat die sims betreft zou het dan wel handig zijn als we ook van die cheatcodes in kunnen voeren, zodat we nooit geld gebrek hebben en in zo'n enorme villa kunnen wonen haha

motherlodes _/-\o_

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:11

motherlode!!!!!!!!!!!!
Kom maar dooor, dan ga ik in een villa wonen man!
Of ik huur het Forum af voor mezelf! <<)

Of een heel complex, en dan ga ik beslissen wie er mag wonen!
wat was die andere: Katching ofzo? MoveObjects On!

AIIIIIIIIGHT!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:12

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:15

Tutti_Frutti, wij werken met de biodata. -O-

Ehm haha sims is best lang geleden voor mij, kan me zo snel alleen motherlode herinneren. Moveobjects on gebruikte ik geloof ik als iets bleef hangen toen ik het wilde verwijderen. Een gebruikt bekertje ofzo :')

Cathy, mag ik er dan wel wonen? *Puppy eyes*.

Hmm mn broer zit vakantienummers te draaien, nu wil ik echt van de examens af zijn en vakantie hebben 8-)
-We're going to Ibiza-

Tutti_Frutti

Re: Examenjaar vwo'ers 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:16

Ik biodata staat veel meer uitgelegd toch?

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:18

xMarloess schreef:
Tutti_Frutti, wij werken met de biodata. -O-

Ehm haha sims is best lang geleden voor mij, kan me zo snel alleen motherlode herinneren. Moveobjects on gebruikte ik geloof ik als iets bleef hangen toen ik het wilde verwijderen. Een gebruikt bekertje ofzo :')

Cathy, mag ik er dan wel wonen? *Puppy eyes*.

Hmm mn broer zit vakantienummers te draaien, nu wil ik echt van de examens af zijn en vakantie hebben 8-)
-We're going to Ibiza-

Alleen als je een leuke complex-bewoner bent! :D
M'n neef woont boven zo'n zeikmuts die elke avond om 10u in bed ligt, en als ze bij m'n neef dan op donderdag voordat ze gaan party'en daarboven nog even zitten te chillen wordt ze boos om geluidsoverlast >;) Dus als je zo'n zeikmuts bent dan verban ik je uit m'n complex hoor! :=