tante_t schreef:@11a jouw site is inderdaad aan de drukke kant maar wel overzichtelijk.
Thanks! Ik denk dat dat drukke er wel af gaat als de foto's er weer uit zijn! Eens kijken wat ik er mee kan!
nadita schreef:Ik ben in 2010 mijn eigen paardendekenwasserij annex reparatie-atelier begonnen.
Mijn eerste jaar was een groter succes dan ik had durven hopen.
Ook nu is het jaar alweer goed begonnen. Ondanks dat het winterperiode is en alle paarden nog onder dek staan, heb ik toch wel redelijk wat werk. Vooral reparatiewerk.
Mijn doel voor 2011 is om te proberen om het aantal gewassen dekens van 2010 te verdubbelen.
http://www.paardendekenwasserij-reiderland.nl
Als er nog iemand tips of ideeëen heeft wat betreft mijn website, dan hoor ik dat graag.
Je website ziet er niet slecht uit! Jammer dat je een standaard Joomla template hebt gebruikt, maar deels snap ik dat wel, omdat het wel werkt.
De enige opmerking die ik eigenlijk heb is dat ik het jammer vind dat je helemaal geen foto's op je website gebruikt, behalve bij wassen... Daar staat een foto op die bij mij overkomt als een oud wasmachine in een garage... En daarnaast is ie behoorlijk scheef. Ik bedoel dit niet vervelend en misschien zie ik dit eerder omdat ik fotograaf ben, maar ik vind het geen toegevoegde waarde.
Omdat ik er geen verstand van heb, zou ik denken "Oh, maar das ongeveer dezelfde wasmachine als wij hebben" en dan stop ik hem daarin. Niet dat dat gaat lukken, maar ik denk dat het mijn punt wel duidelijk maakt...
Verder is het heel duidelijk!