Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kieffer schreef:Lieve mensen, help me!
Ik heb nog steeds niks gehoord van die sollicitatie. Ik had ook geen bevestiging ontvangen van mijn brief, daarom heb ik ze op de dag dat de vacature ging sluiten gebeld. Ze hadden mijn sollicitatie ontvangen maar door drukte geen bevestiging kunnen sturen. Afgelopen dinsdag zouden de sollicitanten horen wie er op gesprek mag komen. Ik heb de hele dag bovenop mijn telefoon gezeten; niks gehoord. Ook gisteren, niks gehoord en per mail of post geen bericht. Nu is het zo dat aanstaande dinsdag de gesprekken zijn en ik eigenlijk wel heel graag wil weten waar ik aan toe ben. Ik zat er over te denken om eind van de middag zelf maar te bellen, goed plan of zouden jullie nog een dagje wachten?
patpen schreef:Goed zo Kieffer! Heb je dat maar vast klaar. Hoe laat moet jij dinsdag? Ik om 12 uur....
Kieffer schreef:patpen schreef:Goed zo Kieffer! Heb je dat maar vast klaar. Hoe laat moet jij dinsdag? Ik om 12 uur....
Spannend! Ik moet om 16:00![]()
Heb ik weer, breekt gister mijn tand af... Is 14 jaar geleden al eens gebeurd, toen hebben ze het originele stukje er aan gelijmd. 3 weken terug brak dat af en toen een kunststukje er aan. En gister brak hij weer af... Net mijn tandarts gebeld maar die heeft vrij op vrijdag. Van zondag op maandag ben ik een nachtje weg en dinsdag heb ik dat gesprek al! Bah, het hele weekend plus de maandag weer met een halve voortand lopenEn met een beetje pech ook tijdens de sollicitatie...
Qizz schreef:Kieffer: jee zeg dat is echt balen!
Hopelijk kun je maandag terecht.
ik word steeds zenuwachtiger,.. ga om 11.00 weg richting mijn gesprek
hoop echt dat het een beetje een informeel gesprek wordt
duimen jullie mee? het is zo'n leuke functie: commercieel ondersteuner/managementassistente/receptioniste-telefoniste/organisator van evenementen zoals relatiedagen etc...
heb er zo'n hekel aan als ik met een coupe windhoos binnenkom,.. het regent steeds en waait ook aardig volgens mij,.. ga mooi vroeg weg zodat ik een half uur over heb...