Er doen 39862 mensen Nederlands examen... en 40105 mensen Engels examen.. Dus zit inderdaad rond de 40000... Vond het nog best veel... "Maar" 20000 minder als het aantal van de Havo...
Ahja, daar heb je wel gelijk in! Ik zat idd nog te twijfelen of die kracht op schaal getekend moest worden, maar daar vroegen ze in de vraag idd niet om
Ik durf niet in het correctiemodel te kijken..
Maar 't leek mij vrij logisch eigenlijk. Je moet toch de kracht tekenen, zoals die is?
Oh goddie gisteren heh, zat ik op de fiets voor natuurkunde. Dacht ik ineens oliebol tanden niet gepoetst. Dus ik weer terug gaan hehe. Mijn buurvrouw kwam net eraan gereden en die helemaal in shock dat ik daarvoor terugging.
Vandaag wiskunde, vanavond/morgenochtend vriendje, komt m'n moeder aan: Robin, je moet er echt even uit vandaag. Ik dacht lekker een uurtje wandelen vanmiddag!
Ik begin nu pas en om 9 uur is vriendje hier, oh ja, en ik heb volgende week nog 5 examens.. Hmm.. handig. *stress*
Bonaire
Geplaatst: 22-05-10 11:52
NieneWiep schreef:
Poeeeh heet in de zon!! Te heet om me te kunnen concentreren op wiskunde.
Waarom is het hier bewolkt en heb jij zon. Niet eerlijk..
joehoe mensen heb een vraag. Welke vragen van het wiskunde examen 2009 moet je schrappen, die wij dus niet hoeven. Opgave 1 zowiezo volgens mij, heb nooit een webgrafiek gehad.