Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:Lucifer123 schreef:Haha ja ik ben al regelmatig geweest inderdaad, maar de tijd ontbrak helaas om jullie bij te kunnen houden. Maar ik zal nu proberen jullie bij te houdenDan zal ik me nog wel een keer voorstellen:
Ik ben Annemarie, een paar dagen 19 alweer. Zit ook in de 6e, maar heb mijn havo diploma al op zak (heb dus al ervaring in examens haha)
Verder heb ik een eigen pony, ze heet [paard] en ze is 8 jaar oud. Rijd helaas geen wedstrijden meer met haar maar rijd nu gewoon recreatief.
Oh ja heb het profiel NG met keuzevakken economie en M&O.Hierna wil ik gezondheidswetenschappen gaan studeren in Amsterdam.
Als je nog vragen hebt stel ze gerust
2 keuzevakken?
Hoeveel vakken heb je dan in totaal?
Gittekit schreef:Wat heb jij veel vakken zeg!
Ja een jaartje of 8 alweer, zie m alleen nooit, hij neemt ook nooit contact op en als we al contact hebben loopt t standaard zo af..
Gittekit schreef:Ik word soms gewoon zo boos van mn vader, hij heeft nooit moeite voor me gedaan of hoeven doen. En ik vraag 1 ding van m (rijles, mn instructeur heeft nml geen tijd meer) en hij vertikt t gewoon om tijd/zin te maken. En dan stuur ik boze smsjes, reageert ie gewoon niet meer. Serieus ik doe die man nog eens wat aan, e.ikel.
xFioon schreef:mag je nog zulke oude toetsen herkansen?