Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

WenK schreef:En niet alle sollicitanten zijn zo netjes aangelegd dat ze hun standaardbrief aanpassen met de juiste naam etc.
En ook niet alle sollicitanten zijn zo netjes dat ze afbellen als ze niet kunnen komen op gesprek.
Offuh, om zich voor te bereiden op een gesprek, dat je daar zit en vraagt: "je bent bekend met de organisatie en de functie?"
"ja" zegt de sollicitant dan.
Dan is mijn volgende vraag vaak: "Kun je me dan in je eigen woorden vertellen waar wij voor staan en wat de functie inhoud?"
En dan stil vallen. Of een functie beschrijven die totaal niet is wat wij beschreven hebben.

hyawatta schreef:ik heb gister weer gesprek gehad bij groenrijk alleen nou met de assistent van de directie, directie ias op vakantie, en krijg eind deze week op begin volgende week te horen of ik aan ben genomen of niet.
er waren in totaal 4 sollicitanten en er is er al 1 afgewezen

Evelli schreef:ik ben coordinator van de afdeling
office manager en baas zijn allebei op vakantie
ga het als de baas terug is maar weer eens aankaarten want stond eigenlijk even met mijn bek vol tanden
geen idee over die arbodienst, nog nooit gehoord dat we die hebben (werk hier al 2 jaar)
damn ..................
office manager ook 

Evelli schreef:directie is op vakantieoffice manager ook
dus directie kan niet bellen
wenk: heb de ziekmelding doorgegeven aan de administratie en ben nu nog aan het nadenken hoe ik hier verder mee om moet gaan
gezien dit altijd door de officemanager of baas geregeld wordt en die nog de komende 3 weken afwezig zijn