Ik heb niets gehoord over m'n herkansing dus ik zal m wss niet verbeterd hebben
M'n motivatie was ook ver te zoeken want ik ben toch al geslaagd ;D Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
M'n motivatie was ook ver te zoeken want ik ben toch al geslaagd ;D 
Dionnetjuuh schreef:Ja klopt, had ook wel verwacht dat ik een telefoontje kreeg, of een mailtje van school, maar minstens toch wel op een lijst zou staan ofzo![]()
Ach, onze school is echt niet zo goed in communicatie de laatste tijd, volgende week is de diploma uitreiking en er staat 0,0 over op Elo of de schoolsite en we hebben nog steeds geen mail/uitnodiging gekregen. Morgen maar weer eens mailen denk ik dan maar.
Ook goed geregeld: de school is in 2013/2014 verbouwd en toen heeft iemand bedacht dat de kantine wel wat kleiner mocht. We hadden de kleine kantine met een food loket, tafels + stoelen en een podium en dan een giga kantine met alleen tafels en stoelen. Iedereen paste daar in, super relaxed, altijd plek enzo. We hebben nu een kantine die ietsjes groter is dan de oude kleine kantine en geschikt is voor zo'n 250 man (opgepropt en wel), maar ondertussen is het aantal leerlingen gestegen (1500+ voor de verbouwing) en is dus de grote kantine weg. 3 keer raden wat het probleem is...
De ruimte voor de diploma uitreiking is te klein waardoor de HAVO leerlingen in 2 groepen verdeeld zijn (vroegavond/laatavond) en iedere leerling maximaal 2 gasten mee mag nemen. Een gemiddeld gezin bestaat uit een pa, ma en broer(tje)/zus(je). Daarnaast heeft menig 17/18/19 jarige een vriend(in) en we schijnen ook nog iets te hebben van een opa of oma. Niet dat school daar rekening mee houd, maar aangezien er niets op papier staat, hebben we besloten dat we met z'n allen gaan, al zitten we bij elkaar op schoot, staan we op de tafels en trap of kijken we vanaf buiten.
Sabine, vervelend! Ga je met een positieve blik naar de VAVO?
niet dat iemand zich daar ooit aan heeft gehouden
), dat denk ik van niet want de introductie is samen met verpleegkundige van de HU en de meeste BMH'ers zijn tot nu toe nog niet ingeschreven. Erg nuttig vind ik 'm dan niet eigenlijk. Daarnaast hou ik echt niet meer van bonte avonden en die vieze ontgroeningen enzo.