Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
miss_lizje schreef:Heb al te erge dingen over ontgroenen gehoord. Kaarsvet in haar tot aan je tieten laten zitten. De eerste die dat bij mij probeerd krijgt een stomp op zn muil. Ik zou dan een coupe plegen op de mensen die dat flikken bij de nieuwe leden. Nope geen gedoe voor mij

miss_lizje schreef:Het kaarsvet is bij mijn schoonzusje gedaan. Weken daarna was ze nog kaarsvet van haar hoofd aan het halen. Ook werden ze uit hun slaap gehouden door continu alarm bellen en moesten ze hardlopen midden in de nacht.
Nee, ik snap niet dat mensen zich zo laten vernederen door dit soort ontgroeningen. Hoe de F kan je dat soort zieke dingen al verzinnen als club zijnde en waarom laten mensen zich door dat soort apen ontgroenen? Ik ben daar echt te nuchter voor en heb daar totaal geen behoefde aan. Ik kan ook wel goede vrienden maken zonder dat soort onzin. En zoals ik al zei, ik zal totaal niet geschikt zijn voor ontgroeningen omdat ik dan echt mensen pijn ga doen. Als jij aan mijn tetten wil zitten krab ik met alle liefde jou gezicht open en dan moet je blij zijn als ik het daar bij laat.
Kaarsvet over mijn tetten? Daar moet ik je toch even wat beter voor leren kennen
Ik zou daar ook echt over flippen
DaisyDarling schreef:Ze zeikt toch niets af? Maar bij een vereniging gaan is niet verplicht, dus als je ervoor kiest om het wel te doen, moet je imo ook niet klagen. Je kunt je vereniging vrij uitkiezen en dus ook letten op de strafheid van hun ontgroeningen. Zoals jij al zei, gekke dingen gebeuren vaak bij disputen met weinig controle. De mate van controle/verbintenis aan een overheidsinstantie kun je gewoon terugvinden lijkt mij en daarmee kun je dan rekening houden.

miss_lizje schreef:Het kaarsvet is bij mijn schoonzusje gedaan. Weken daarna was ze nog kaarsvet van haar hoofd aan het halen. Ook werden ze uit hun slaap gehouden door continu alarm bellen en moesten ze hardlopen midden in de nacht.
Nee, ik snap niet dat mensen zich zo laten vernederen door dit soort ontgroeningen. Hoe de F kan je dat soort zieke dingen al verzinnen als club zijnde en waarom laten mensen zich door dat soort apen ontgroenen? Ik ben daar echt te nuchter voor en heb daar totaal geen behoefde aan. Ik kan ook wel goede vrienden maken zonder dat soort onzin. En zoals ik al zei, ik zal totaal niet geschikt zijn voor ontgroeningen omdat ik dan echt mensen pijn ga doen. Als jij aan mijn tetten wil zitten krab ik met alle liefde jou gezicht open en dan moet je blij zijn als ik het daar bij laat.
Debbels schreef:Lieve HBO'ers,
Voor een onderzoek voor mijn opleiding Voeding en Diëtetiek ben ik op zoek naar vrouwelijke -opkamerswonende- studenten tussen de 16 en 25, die voor mijn drie dagen een eetdagboek bij zouden willen houden.
Mocht je meer informatie willen, graag een PB!
Debbels schreef:Lieve HBO'ers,
Voor een onderzoek voor mijn opleiding Voeding en Diëtetiek ben ik op zoek naar vrouwelijke -opkamerswonende- studenten tussen de 16 en 25, die voor mijn drie dagen een eetdagboek bij zouden willen houden.
Mocht je meer informatie willen, graag een PB!

echt wel wennen ja 
Ben vaak zo gaar aan het eind van de dag, vooral na stage. Dan zit ik op de bank als ik thuis kom, val bijna in slaap en dan bedenk ik me dat ik nog vanalles moet gaan lezen enzo en voorbereiden voor de lessen.
xD Nu ook zo'n moment xD Gelukkig volgende week hele week vrij, dan heb ik alleen 1,5 dag stage. Dus dan kan ik even goed alles bijwerken enzo.
bij 1e jaar gaan ze vaak toch eerst meer een inleiding geven enz, nu springen we meteen in het diepe xD Even wennen na 3 jaar MBO
net als anderhalf uur hoorcollege, maar ze proberen wel interactie te maken met leerlingen, dus soms helpt dat. Naast voorbereidend lezen, moet ik ook al veel opdrachten maken, maak ik die niet, ben ik de sjaak haha. Dus ik moet wel. Wij gaan vrijdag op bedrijfsbezoek, en dan moet ik mezelf in een tenue de ville hijsen. In pak, inclusief panty. Ik heb er zo geen zin in haha