Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
standaardprijs. Vind het een heel fijn boek en gebruik m nu ook nog weleens. Kiki1995 schreef:Ik weet dat dit niet het topic er voor is, maar wat vragen jullie ongeveer voor website ontwerpen? Van begin tot eind? Ik doe het ontwerp en bouwen zelf. Het wordt voor een auteur die zijn verhalen en zichzelf meer naar buiten wilt brengen.

Ik heb via hostnet een website geregistreerd en wordpress geïnstalleerd, maar kan hét perfecte thema niet vinden. Ik heb de lay-out inmiddels helemaal uitgetekend op papier, maar het komt dus totaal niet van de grond op de computer

Vanavond is het ADNIGHT, nog meer mensen van Bokt die gaan? IMANDRA schreef:Ik ga! Waar ga jij allemaal heen?
Ik wil naar TBWA, etcetera, ogilvy, achtung en als er zin en tijd is nog grrr, cloudfactory en code d’azur haha (ga op de fiets, dat scheelt ^^)
Als mensen nog junior strateeg functies weten dan hoor ik het ook graag (a).
Ik ga echter alleen, dus dat is altijd fun
Courses schreef:IMANDRA schreef:Ik ga! Waar ga jij allemaal heen?
Ik wil naar TBWA, etcetera, ogilvy, achtung en als er zin en tijd is nog grrr, cloudfactory en code d’azur haha (ga op de fiets, dat scheelt ^^)
Als mensen nog junior strateeg functies weten dan hoor ik het ook graag (a).
Ik ben nog niet heeelemaal zeker over de volgorde, maar ik wil eigenlijk ook naar TBWA, Kokoro, Boomerang en BlauwGras. Ik kom echter niet uit Amsterdam dus ik ga helemaal NS stylo op een fiets de stad doorIk ga echter alleen, dus dat is altijd fun
![]()
Staan er op VacatureviaGinny geen strategy functies? DEPT heeft wat dingen open staan nu
Ook maak ik deel uit van Most Dev, kan ik in ieder geval mijn front-end skills onderhouden haha. Heb een heel leuk internationaal team waarin ik werk, dus ben erg tevreden!
Zo kan ik veel ervaring op doen binnen diverse bedrijven en straks met meer ervaring als freelancer aan de slag.
als we wat open krijgen, zal ik je dan een bericht toe doen?
Maar er is inderdaad geen vacature zover ik kon zien. Mocht je wat weten... Graag
Zelfs een stage zou ik nu graag aannemen zodat ik ten minste iets van ervaring kan opdoen.
Ik heb een mooi typografisch boekje gemaakt op school, ik heb ook een artsy boekje gemaakt waar ik erg trots op ben, ook een super vet master concept ontwikkeld maar dat is product design ipv reclame... Dus ik weet niet wat relevant is? Snap je? Ik vind mijzelf erg sterk qua concepten bedenken maar daar is neit echt een portfolio optie voor vind ik?