Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ook ik wil eigenlijk helemaal niet meer naar school en ik vind het HBO ook heel erg moeilijk.
Andere klas is een meisje na 2 weken al gestopt volgens mij. Anoniem schreef:Mooi cijfer sanne!
Bij ons is een meisje op de dag dat we het project in moesten leveren gestopt.. Ander meisje na de tweede dag en andere na de eerste week..
Er zijn ook ineens in de tweede/derde week 4 nieuwe bijgekomen, maar 3 zie ik nooit meer in de lessen of op tentamens xD
Ik ga eens proberen te leren voor tentamen maandag! Is psychologie, pedagogiek en sociologie in 1... Psy en peda vind ik leuk en socio snap ik het boek niet... stressss
_Judith schreef:Super! Was dat voor dat Excel?

Voor dat ene tentamen hoef ik niks meer te doen dus eigenlijk alleen woensdag die presentatie.. Zeeer relaxed
Ik heb een extra week vrij omdat ik al genoeg SRP punten heb waar de andere studenten er nog een moeten halen.
alleen jammer dat sociologie ook in de toets voor komt... Peda en psychologie heb ik alles doorgenomen en geleerd etc
iets minder stress hoop ik maandag!
ging wel redelijk denk ik. Denk wel een voldoende maar geen hoge. Nu alleen donderdag nog even laten zien dat ik weet hoe de knopjes vam de ct werken en weet hoe ik iemand moet neer leggen er op en dat is het.
. Was ten strengste verboden want dan was die vraag sowieso fout. Dan kun je dus nog beter gokken op een Ja of een Nee dan dat doen. Ellee schreef:Quir, nee. Was ten strengste verboden want dan was die vraag sowieso fout. Dan kun je dus nog beter gokken op een Ja of een Nee dan dat doen.