https://www.ab vakwerk.nl/vacature/fi nancieel-medew erker-met-directiesecr etaressetaken-32-40-uur
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nektosha schreef:Ik heb ruim 1,5 jaar geleden hier ook meegekletst en kon toen weer aan de slag in de kinderopvang.
Mijn baan en uren staan ook op het spel.
Volgende week donderdag hoor ik meer.
Vind er geen pest aan hoor, spanning, onzekerheid, enzovoorts. bleh!
Alja schreef:hoe is het afgelopen Jollie?
Lieszje schreef:Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd maar heb net een paar pagina's bijgelezen..
Moest wel lachen om het verhaaltje van 'overgewicht' een paar pagina's terug
Mooie opmerking terug ook
Hopelijk mag je blijven Jollie!
Ben benieuwd
@ RoosG
Dat is goed nieuws!
Ik werk nu alweer een paar maanden bij de Lidl.
Heb nog steeds geen urencontract maar heb duidelijk aangegeven dat ik er wel van rond moet kunnen komen (er zijn genoeg uren).
Werk nu gemiddeld rond de 30 uur dus dat is wel lekker
Aan het begin had ik het echt niet naar mijn zin.
Maar nu het filiaal wat langer loopt en de extra mensen weer terug zijn naar hun eigen filiaal is het een stuk beter.
Ik heb leuke collega's dus dat scheelt heel erg veel, werk is niet heel naar maar af en toe wel geestdodend
Ben in ieder geval blij dat ik werk heb en het is nog eens lekker dichtbij huis
Heb wel een ander aanbod gekregen via een detacheringsbureau, ben al op gesprek geweest bij een gemeente waar ik dan (tijdelijk) ga lopen met de kans dat ik overgenomen word.
Het gesprek ging goed, hoor aankomende week meer.
Moet nog wel met het detacheringsbureau om de tafel gaan zitten voor een paar dingen, er is bijv. alleen betaald parkeren in de buurt waar ik moet zijn.
Als ik dat zelf moet betalen zie ik er toch vanaf.. Dat kost zo een paar honderd euro per maand..