Hier ook al redelijk wat afwijzingen gehad
maar ik geef de moed niet op, ben nog maar net bezig tenslotte met zoeken en solliciteren!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb zo lang gestudeerd en wil zooo graag aan de slag, maar overal krijg ik te horen: te weinig ervaring. Zo ga ik er nooit aan komen ook...vickers schreef:Goedemiddag allemaal,
Was ik het vorige topic nog op zoek naar medewerkers, ik ben nu helaas werkeloos.
Baas balanceerd op het randje van faillisement. Ik ben er nogal onderste boven van en helaas dus zoekende.
Zou leuk zijn ... wil echt wel weer aan de slag met mijn eerste opleiding... ben laatste jaren vooral zoekend geweest... het onderwijs ingedoken maar denk echt dat dit veel beter bij me past... (je wordt ouder en wijzer... en leert jezelf beter kennen )
Evelijn schreef:Tja... het is niet zo'n grote werkgever (team van 8 mensen ofzo) en had hem maandag gebeld.. en toen vertelde dat de brief die dag of dag erna echt binnen moest zijn... volgens mij heb ik het wel aardig aangepakt... pas alleen niet helemaal in het profiel... hoop gewoon dat niemand anders onderzoeker wil worden in de studentenstad groningen