Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Dat verschil is dan zo minimaal dat ze ook naar het vertrouwen kijken wat een webshop uitstraalt. Dus kijk eens goed rond naar verschillende webshops en leer er van. Mear schreef:Oh en Lisa, een tip, in je FAQ staat dat ze hun product binnen 7 werkdagen mogen retourneren. Dit is wettelijk vastgesteld op 14 dagen, dit zou je dus even aan moeten passen.
Heb je overigens een nikkeltest gedaan op de producten? Pas ook op met duidelijk vermelden dat ze nikkelvrij zijn. Als iemand hierdoor klachten krijgt kan je misschien problemen krijgen. Een stukje terug staat ook een artikel wat iemand postte over nikkel.
LisaFaded schreef:@ier ja is niet leuk als iemand een rot gevoel heeft door mij. Dan ga ik me snel schuldig voelen. Dit was de beste manier
Ik zie dat andere ondernemers in mijn branche vaak een heel stuk hoger, of een heel stuk lager zitten qua prijs. Meestal hang ik ergens tussenin en dat vind ik wel prima. Als de klant vraagt hoe ik aan mijn prijs kom, kan ik daar heel duidelijk in zijn. Door de adviesprijs aan te houden weet ik ook dat ik een eerlijke prijs bied aan mijn klanten en dat ik mijzelf niet in de vingers snij. Net als wat hier eerder ook al aangekaart werd, misschien ben ik in sommige gevallen iets duurder, maar in ruil daarvoor krijgen mensen hele goede service en kunnen ze in een fijne, gebruiksvriendelijke en veilige omgeving shoppen.