de andere klassen zijn vrij dus ik zit in een vrijwel leeg gebouw...
dan de file maar weer in en thuis lekker uitgebreid ontbijten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Ja ik baal dan ook echt.. We hadden 2 weken voor dat project en heb toen al zowat elke dag gezeten.. Vind het echt belachelijk. Bij het eerste project gelijk klaar. Niet Beoordeeld (NB). Je wordt zo ineens in het diepe gegooid met echt 0 begeleiding. Geef ons tenminste nog de kans om die paar voetnoten dan nog te corrigeren..
Logistiek? Bij rechten?
MyHorseGirl schreef:@suus_pepper ah okee ik dacht al haha. Heel kinderachtig.. Maar kan er helaas niks aan doen.
@mariska ik baal zo!! Wat voor project moest jij doen? Fijn dat jij het wel hebt gehaald!Nee die voetnoten, was dus ook niet goed uitgelegd bij ons.. En hoe kun je dingen fout doen waar je geen weet van hebt?
Niet mogelijk dus. Heb het nog besproken tijdens het studentenpanel met de afdelingsleider van Recht propedeuse jaar maar helaas, moeten toch de herkansing in. In februari fijn 2 projecten tegelijk gaan maken. Wordt het resultaat vast veel beter van!
Vind het echt belachelijk dat de school op die manier toch een steek laat vallen en als je dit aangeeft dan krijg je een flauw antwoord van: ja, dit is nou eenmaal HBO, zelfstandig werken.. Nou fijn. Ga wel MBO-1 opleiding doen.
xlisza schreef:Wat is dat voor een programma Puissance?
Kun je dat ergens downloaden?
M_ariskaa schreef:Ik had hetzelfde project he, HS Leiden.
Snap het wel dat ze willen dat we zelfstandig zijn, maar ze pakken het niet iets te verkeerd aan naar mijn mening. Geen uitleg geven en dan de fouten die daaruit voortvloeien afstraffen. Ja zo leer je er wel van, maar nou net op de verkeerde manier.Achteraf ben ik echt blij met mn groepje. Ex-journalistiek student die de hele lay-out heeft geregeld inclusief de taalfouten en de voetnoten.
Alvast veel sterkte met de herkansing.