Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Puissance schreef:Leuke vakantieplannen! Ik ga naar Venetië met m'n vriend en waarschijnlijk naar Ijsland met mijn moeder.(Profiel is niet echt up to date meer)
Ik ga geen tussenjaar doen, ik twijfel nog bij uitloting over een deelcertificaat wiskunde B halen of beginnen aan kunstmatige intelligentie. Je hebt in die studie calculus en lineaire algebra, waar je echt wel wiskunde B voor nodig hebt om het zonder toveren te halen, maar de wiskunde B eis is van de studie af, dus ik kan het in theorie doen. Wat is wijsheid?
xJolien schreef:Zijn er inderdaad mensen die een tussenjaar gaan doen?
Paisano schreef:xJolien schreef:Zijn er inderdaad mensen die een tussenjaar gaan doen?
Ik twijfel daar nog over. Als ik ingeloot word ga ik meteen studeren! Maar als ik uitgeloot word... Aan de ene kant ga ik dan liever iets anders doen en het een jaar daarop nog eens proberen (en als ik dan weer uitgeloot word een andere studie kiezen). Maar dat betekend wel dat ik zou gaan studeren met mensen die een jaar jonger zijn en dat ik mijn eigen vrienden een stuk minder zal zijn. Dat vind ik wel een heel groot nadeel (maar een jaar de vrijheid lijkt me ook wel fantastisch, hoewel ik nou niet echt centjes heb om te gaan reizen helaas).
xJolien schreef:Hm, lastig!
Maar toch zou ik dan kiezen voor een tussenjaar.
Heb nu al vaak zat mensen meegemaakt die dan toch maar hun tweede keuze gaan doen, en er na een jaar achterkomen dat ze veel liever hun eerste keus willen doen.. Dus dat ze dan alsnog een jaar hebben verspilt
Puissance schreef:Waar loot je voor mee Paisano?
Nirvana_ schreef:Ik neem ook een tussenjaar, en ga waarschijnlijk naar een westernranch in Utah
En nu moet ik écht écht écht wat gaan doen, anders wordt 't niks meer vandaag.
xMarloess schreef:Wow, van serieusheid naar vakantie hier :d Best veel mensen nog die een tussenjaar gaan doen!
Nou laat ik mijn vakantieplannen dan ook maar even vertellen:
Na de examens begin ik eerst spoedcursus autorijden. 30 juni ga ik voor 10 dagen naar Tunesië met mn vader en broer. Dan zijn in juli de zomerfeesten in Nijmegen een week lang (rondom de vierdaagse). Er komen dan 2 vriendinnen uit andere delen van t land naar hier. En dan 27 juli vertrek ik met diezelfde vriendinnen naar Rimini voor een feestvakantie!
xCathy, heb ik idd ook met schoolvrienden, heb wel 2 goede vriendinnen op school maar verder 'gewoon' mensen waarmee ik om ga. De meeste vrienden die ik heb ken ik toch via de paarden. Die 2 vriendinnen met wie ik op vakantie ga ken ik zelfs via internetMaar ik zie hen al 2 jaar ook regelmatig in RL.