Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Jammer dat het te ver weg is! We hebben echt wel iemand nodig hier, zijn nu echt onderbezet..
Hopelijk is er een bokker in dit topic die wel in de buurt woont en die het ook leuk lijkt! Ik vind het zelf echt leuk werk, uitdagend, afwisselend en ook leuke collega's
kynshiri schreef:Lootje1991: hoe staat je werkervaring dan nu weergegeven op je cv?
Ik kan nl. wel zeggen als recruiter dat je inderdaad wel voornamelijk iemands werkervaring nodig hebt om te bepalen of je er wat mee kunt... het ergerlijkste is vage werkervaringen, zonder datum of wat dan ook, gaten in het CV zonder uitleg,...
Lootje1991 schreef:Dank je wel Winged.
Ik heb vanmorgen met Randstad gebeld en daar aangegeven dat ik eerst iets voor savonds zocht en later iets in de kinder opvang of onderwijsassistent. Hij vroeg of ik alleen in deze branche iets zocht dus ik zei nou ik wil alles wel aannemen hoor. Ik moest mijn cv opsturen en dat heb ik gedaan en nu krijg ik een mailtje terug met dit:
Beste Louise,
Bedankt voor het opsturen van je C.V.. Helaas kunnen wij je op dit moment niet bemiddelen in de branche waar je werk in zoekt. Dit heeft puur te maken met het feit dat Randstad momenteel geen vacatures op het gebied van kinderopvang/onderwijsassistent aangeboden krijgt. Ik adviseer je af en toe http://www.randstad.nl te bezoeken, wellicht komen er in de toekomst namelijk wel dit soort functies open. Succes bij het vinden van een baan!
betekend dit dan ook dat ze niet gaan helpen zoeken met een ander soort baan?
Rianne_ schreef:
Ik kom me hier ook weer melden! Sinds januari aan het werk gegaan ter vervanging van zwangerschapsverlof en die periode zit er helaas weer bijna op..Nu dus weer druk op zoek, valt tegen zeg!
Dus.. Mocht iemand nog iets weten in Friesland/Groningen als secretaresse/managementassistente of iets in die richting, dan hoor ik het heel graag! Sta trouwens ook open voor opleidingen/cursussen richting administratief oid.
Winged schreef:linnie050 schreef:Als je een nieuwe baan vind wat doen jullie dan met de lopende sollicitaties?
De baan nemen, komt er wat leukers dan kun je altijd verder zien.