Bokt-ondernemers deel 5: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:10

holly schreef:
Je zult het toch moeten uitzoeken Shanna want als het eigenlijk niet mag en de ander vind het niet zo geinig, trek jij aan het kortste eind.

Ga ik ook doen, zie post boven die van jou :)

anoniem45673

Re: Bokt-ondernemers deel 5: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:24

Hopelijk gaat het lukken met je naam Annash!

Hier geen tegoed gestort voor adwords hoor. Slechts de 50 euro, ook nergens mijn bankrekening ingevuld dus ze kunnen niets afschrijven. Ik heb gewoon gebeld met Google en ze hebben me heel goed geholpen met het instellen en juiste woorden kiezen. Dus ben erg benieuwd.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:45

Even een waarschuwing: wij hebben een spookfactuur ontvangen van Nederlandse Bedrijven Register.
Deze dus niet betalen als je hem ook krijgt.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:00

Paan schreef:
Even een waarschuwing: wij hebben een spookfactuur ontvangen van Nederlandse Bedrijven Register.
Deze dus niet betalen als je hem ook krijgt.

Wat voor factuur was dit precies???

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:08

Ik ondervind geen problemen er mee ook in Google niet maar is al een hele andere taal natuurlijk andere tak en een dochter van een groot bedrijf dus niet heel bekend op Google ik sta eerst met heel veel pagina's op Google en komt dat bedrijf nergens voor :)
Vanmiddag gaat mijn nieuwe site te lucht in :)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:09

Ik heb een spooktfactuur gekregen van het MKB

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 13:58

pmarena schreef:
Als je de naam toch graag wilt zou ik zeker NIET bij de KvK er over beginnen hoor!

Ik mocht me ook niet meer inschrijven onder de naam Barefoot Nederland toen de beste man vroeg waar de spullen vandaan kwamen en ik vertelde dat ze uit Duitsland bij "Barefoot" vandaan kwamen.

En dat is dan nog 1 op 1 het "zelfde" bedrijf zeg maar, niet iemand die totaal niks met het originele bedrijf te maken heeft :=

KvK Zou alleen een adviserende rol mogen hebben hierin. Hun advies is niet bindend, het is enkel afschuiven van verantwoordelijkheid.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:40

Ik kon het wel vergeten iig, de beste man wilde me ècht niet onder die naam inschrijven _-:(
Vandaar dat het dan maar BoomloosRijden.nl is geworden, naar mijn website.....maar eigenlijk vind ik die naam een beetje suf :o

En Barefoot België mocht het wel volgens mij :\

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 17:07

En stel dat je dat nu zou willen veranderen pmarena? Misschien is die stugge meneer wel ingerolen tegen een aardige mevrouw en wil zij je naampie even veranderen?
Zou je dat willen? Misschien dan toch eens proberen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:13

Ik heb eigenlijk geen idee of dat een optie zou zijn.

Meneer was verder hartstikke aardig en meedenkend hoor, maar hij was er gewoon stellig van overtuigd dat dat niet mocht, en wie weet was dat ook wel gewoon zo :P

Ik zie het ook weer niet zitten om nu vanalles te gaan veranderen, vind het wel goed zo, en kan de naam Barefoot Nederland toch wel gewoon gebruiken, zo noemt Barefoot me zelf ook dus die hebben er ook geen problemen mee, dan doe ik maar gewoon mee :)

Zij zijn immers "de baas" over die naam :j

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:05

Lowara, er staat niet op dat het een factuur is. Of je € 235 wilt betalen inake "uw bijdrage voor het jaar 2012/2013. En dan weer in de bekende kleine lettertjes dat het een offerte is en dat je bij betaling dus akkoord gaat met de offerte. Dit soort dingen komen wel vaker voorbij.

Heeft iemand van jullie een mobiel pin apparaat? Bij de sligro staat er een te koop voor € 239,= waarbij je het gehele aankoopbedrag terug krijgt van sepay. Maar ik kan me indenken dat er toch meer kosten aan hangen. Wie weet dit?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:12

Volgens mij zitten daar abonnementskosten bij voor de aansluiting en zo

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:31

Ik heb een mobiele .. Je hebt Abbo kosten voor de pintransaktie's opzich best logisch anders zouden deze bedrijven niks verdienen

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:28

Er was hier toch iemand pas geleden die op zoek was naar een systeem waarbij je jouw bezoekers doorzet naar een webshop en dat je dan betaald krijgt voor elke bestelling die bij die webshop geplaatst wordt?
Misschien is dit artikel dan iets voor jou: http://www.alphamegahosting.com/sitecoa ... ?src=wss39

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:12

Yep, dat was ik. Super interessant! Dank je.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:11

Graag gedaan

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:46

Lang geleden dat ik hier heb gereageerd.

Al een reactie op de teksten gehad?

Bedrijfsnaam zou ik me niet te druk over maken. Toen ik begon met Paard in Portret alles goed onderzocht op beide woorden of daar al iets mee was. Niets. Nadat ik o.a. met Hallmark ging werken was er ineens een bedrijf die Paard en Portret ging gebruiken. Voor zover ik me herinner zelfs met kvk inschrijving en dezelfde werkzaamheden.

AdWords vaker gebruikt zonder succes. Het schijnt dat het pas effect heeft als je er flinke bedragen tegenover zet.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:15

Ik moet het toch eens kwijt: heb na 9 maanden de boktmarkt dan toch een kans gegeven. Allemaal nieuw spul erop, veel van Eskadron, aan leukere prijs dan in de winkel. En na 4 dagen 2 verkopen. TWEE! Anders toch maar eens marktplaats proberen. Want dit is gewoon zonde van de moeite. Nog mensen die hier geen ads meer plaatsen na het afschaffen van EA?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:08

Foxy, ik denk dat je in je handjes mag knijpen met twee verkopen! Ik heb nog nooit iets verkocht via de Markt, terwijl ik voorheen behoorlijk wat bestellingen via Bokt binnenkreeg.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:13

Hehe je ava, ik heb nog steeds zo' n oranje beessie op mijn richtingaanwijzer gekruld zitten!

Ik snap dus echt niet dat EA niet terug komt. Als ze het betalend terug brengen ben ik de eerste die daar akkoord mee gaat.

En ik ben nogal huiverig voor marktplaats nav het topic hier over rare mensen bij marktplaats.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 14:22

I love beessies, daarom kan ik ook geen afstand doen van m'n ava :D

Ik snap ook niet waarom het niet terugkomt. Het argument dat het de mods nu veel minder tijd kost, vind ik slap. Er waren zat bokkers die zich aanboden om te ondersteunen. Op marktplaats adverteer ik ook, maar die verdwijnen vaak binnen een paar minuten van de eerste pagina.

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 14:49

Wat maakte voor jullie de EA zo anders dan? Persoonlijk als gebruiker vind ik de Bokt Markt vele malen overzichtelijker. Ik snap eigenlijk niet zo goed wat het verschil is (behalve visueel dan). Wat maakt dat jullie nu minder verkopen?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:03

Op EA kon je echt een topic plaatsen, dat deed ik in een bepaalde categorie, bijvoorbeeld de ene week sieradenrekjes en de andere week shawls. Dan kon je meteen 15 foto's plaatsen. Nu moet je voor elke product een losse advertentie plaatsen. Ik denk dat dat bokkers minder trekt. Op basis van de titel waren ze nieuwsgierig, openden je topic en kochten wat. Misschien een impuls aankoop, ik weet het niet. Bovendien kwam je topic dus de actieve topics als er werd gereageerd. Wel zo handig om je producten extra onder de aandacht te brengen.
De Markt is dan wel overzichtelijker vanwege de categoriën, maar echt even rondsnuffelen is er (voor mij) niet bij.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:05

Ik keek ook altijd even op EA, maar ik kijk nooit meer op de BM :n Veel te ingewikkeld zoeken. Ik vond het heel overzichtelijk, advertenties waar veel producten tegelijk in stonden.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:51

Ik gebruik de markt ook amper, trwijl ik dat met EA wel deed.. Zowel als koper als als verkoper, de markt trekt me gewoon niet aan..