Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperLiesje schreef:Ja klopt, achteraf had ik ook liever iets anders gedaan.. Maarja, je gaat niet als je in je 3e jaar zit nog bedenken dat je je studie niet gaat afmaken (althans, ik niet). Wil ook dolgraag nog een studie/opleiding/cursus doen, maarja het geld groeit me helaas niet op de rug. Had heel graag SPH willen doen, maar dat kost me minimaal €7.000 per jaar en tja, dat zit er gewoon niet in
Astaloca schreef:Superliesje kun je dan niet gewoon als begeleider aan de slag? of is daar ook weinig werk in? met ouderen? en bijv met dieren erbij als je wat meer connecties hebt?
patpen schreef:Voor belangstellenden: in een plaatselijk krantje kwam ik de volgende vacature tegen.
Receptioniste (36 uur)
Wat verwachten we: HAVO/MBO werk- en denkniveau, MS Office ervaring, goede mondelinge en schriftelijke beheersing Ned. taal, flexibel, representatief, vriendelijk, spontaan, verantwoordelijkheidsgevoel, rijbewijs is pré.
Directe omgeving Utrecht, bereikbaar met OV, werkplek in de bossen.maar bij belangstelling!
SuperLiesje schreef:Astaloca schreef:Superliesje kun je dan niet gewoon als begeleider aan de slag? of is daar ook weinig werk in? met ouderen? en bijv met dieren erbij als je wat meer connecties hebt?
Dat is ook wat ik graag zou willen, als begeleider in de gehandicaptenzorg/jeugdzorg o.i.d. maar daar wordt meestal specifiek om een opleiding SPH of SPW gevraagd, en die heb ik niet