Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Euhm... klinkt als arbeidsbureau ofzo?Maar je maakt ook wel eens erg grappige dingen mee hoor.
Het is alweer een paar jaar geleden maar ik weet het nog goed.
Meisje op zoek naar een baan, ik wil dit en dat gaan doen, heb je zoiets?
Schrijf je maar in, vragenlijstje invullen, CVtje erbij.
Krijg ik als antwoord, kun jij dat niet even voor mij doen, dan betaal ik daar wel wat voor.
*knipperde met de ogen* Pardon?
cissy schreef:Realiseer je wel dat je ook bijtelling mag gaan dokken over dat grijze kenteken als je nog privé rijdt.Ik heb me ingeschreven voor een workshop over startende ZZP-ers bij de KVK op 22 aug in Utrecht, heb ook de belastingdienst al gebeld over mijn auto en grijs kenteken en wat ik daarvoor nodig heb om weer grijs te kunnen rijden ipv half geelscheelt me 90 euro per maand nl.....
HLPhoto schreef:cissy schreef:Realiseer je wel dat je ook bijtelling mag gaan dokken over dat grijze kenteken als je nog privé rijdt.Ik heb me ingeschreven voor een workshop over startende ZZP-ers bij de KVK op 22 aug in Utrecht, heb ook de belastingdienst al gebeld over mijn auto en grijs kenteken en wat ik daarvoor nodig heb om weer grijs te kunnen rijden ipv half geelscheelt me 90 euro per maand nl.....
Dan kan die 90 euro per maand er weleens bij komen als je pech hebt ipv af gaan![]()
Een ouwe bak kan je voordelig mee uit zijn, in het 15e levensjaar gaan ze 35% bijtelling over de dagwaarde kosten (in mijn geval is die dagwaarde 750,-).
Een 10 jaar oude VW Transporter VR6 die indertijd 35.000 nieuw kostte, daar mag je dus 25% van de nieuwwaarde over bij je inkomen optellen. 8750 euro extra belastbaar inkomen per jaar, weet niet of je daar op zit te wachten. Dan is privé rijden en km-vergoeden echt goedkoper.
Hilda79 schreef:Pardon?
Ik vind het marketing deel ook erg lastig. En het kost belachelijk veel geld heb ik het idee.
cissy schreef:Ik heb me ingeschreven voor een workshop over startende ZZP-ers bij de KVK op 22 aug in Utrecht, heb ook de belastingdienst al gebeld over mijn auto en grijs kenteken en wat ik daarvoor nodig heb om weer grijs te kunnen rijden ipv half geelscheelt me 90 euro per maand nl.....
kortom, ik ga ook maar eens beginnen.
Heb al een nieuw internetdomein geregistreerd om straks mijn nieuwe website op te gaan zetten als alles rond komt en rendabel genoeg is. Ben nu zenuwachtig..... gaat het dan echt beginnen!?
yvonnepuntnl schreef:Zoals het mij is uitgelegd mag je 'm niet op grijs kenteken rijden terwijl ie niet op de balans staat. Als dat niet klopt hoor ik het héél graagVolgens mij zit bij Cissy het grootste voordeel in de wegenbelasting wanneer ze van geel naar grijs gaat. Ik heb het idee dat ze dat bedoelt.
Je hoeft je auto dan overigens helemaal niet perse op de balans van je bedrijf te zetten ( dan krijg je dus geen bijtelling). Je moet dan wel ondernemer zijn voor de BTW en minimaal 10% van de kilometers voor je bedrijf rijden.