http://i114.photobucket.com/albums/n255/leedebee/Untitled-2.jpg
(scrollbar is nu weg trouwens

Word zal ook wel verantwoordelijk zijn voor de 10km code achter de schermen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leedebee schreef:Zo ziet het er bij mij uit:
http://i114.photobucket.com/albums/n255/leedebee/Untitled-2.jpg
(scrollbar is nu weg trouwens)
Word zal ook wel verantwoordelijk zijn voor de 10km code achter de schermen
Hilda79 schreef:Ik vind hem leuk en goed bij je passen Nuage. Echt no nonsens wat je zo komt het op mij over ook wilt uitstralen.
Wie weet hier welke code ik in een simpleviewer gallerie kan plakken om alle foto's voor google een zoektekst mee te geven? Een title of alt tag moet dat zijn maar welke en waar zet ik heb neer.
Dit is de codering die ik heb:
<image>
<filename>131.jpg</filename>
</image>
yvonnepuntnl schreef:Mariska, ik zou een gallery fijner vinden. Dus als je op een tumbnail klikt dat je dan meteen in een viewer zit.
Nu moet je steeds weer terug naar de site.
Verder zou ik om het wat minder rommelig te aken alle landscape foto's en portret foto's naast elkaar zetten.
Maar op zich zie ik bij een fotograaf wel graag meteen foto's op de voorpagina!
Nuage schreef:Ik vind het wel een leuk idee, alleen omdat de foto's idd allemaal een ander formaat hebben lijkt het rommelig... Even denken.. kun je geen collage maken? Of zo'n horizontale bar met foto's erin?
Leedebee schreef:@11A
Het oogt idd wat druk.
Zelf werk ik vaak met JAlbum. Dat is gratis en heeft heel veel mogelijkheden w.b.t. gallery's e.d. en ook niet geheel onbelangrijk: ZONDER reclame! Wellicht dat je daar wat aan hebt?
Lovepaints schreef:11A; mooie kleur zeg! Foto's gelijke formaat oogt beter denk ik.
XoNo schreef:11A, ik vind het ook erg druk. Misschien kun je beter een aantal thumbnails plaatsen (op 1 regel en dat je bij meerdere foto's eventueel naar links of rechts kunt 'bladeren').
XoNo schreef:Nadita:
Wat ik mis is het persoonlijke tintje...en dan hoef ik geen levensverhaal, maar een naam en eventueel een foto van de machines e.d. zou ik wel leuk vinden, krijg je een beetje een idee waar je je dure deken naartoe stuurt, zeker bij een eventuele ophaaldienst.
joyce2 schreef:@Nadita: Welkom!
Ik heb even snel naar je site gekeken en ik vind dat de plaatjes heel aanwezig zijn, maar dat de tekst wegvalt. Ik moet me echt goed concentreren op de tekst, het is vrij klein en de kleur van de tekst is op mijn scherm heel licht. Terwijl bijv. bij service de tekst veel duidelijker is. En bij prijzen heb je dan weer 2 kleuren. Ik zou een wat groter lettertype nemen, je tekst duidelijker indelen met enters ed en een duidelijke kleur nemen.
11AFotograaf schreef:ik ben nooit ongeduldig hoor!yvonnepuntnl schreef:Mariska, ik zou een gallery fijner vinden. Dus als je op een tumbnail klikt dat je dan meteen in een viewer zit.
Nu moet je steeds weer terug naar de site.
Verder zou ik om het wat minder rommelig te aken alle landscape foto's en portret foto's naast elkaar zetten.
Maar op zich zie ik bij een fotograaf wel graag meteen foto's op de voorpagina!
Er zit ook een lightbox gallerij aan gekoppeld, maar als er meteen op foto's geklikt wordt voordat de website zo goed als helemaal geladen is, dan gaat ie naar een andere pagina... Daar kan ik ook niets aan doen, aangezien mijn website al zo klein mogelijk is en dus zo snel mogelijk laad, maar dit komt gewoon doordat mensen geen geduld hebben...
joyce2 schreef:@Nadita: Welkom!
Ik heb even snel naar je site gekeken en ik vind dat de plaatjes heel aanwezig zijn, maar dat de tekst wegvalt. Ik moet me echt goed concentreren op de tekst, het is vrij klein en de kleur van de tekst is op mijn scherm heel licht. Terwijl bijv. bij service de tekst veel duidelijker is. En bij prijzen heb je dan weer 2 kleuren. Ik zou een wat groter lettertype nemen, je tekst duidelijker indelen met enters ed en een duidelijke kleur nemen.
joyce2 schreef:Maar als letterkleur niet kan, is het wel raar dat er zowieso 2 kleuren tekst staan (en ik dacht ergens ook een andere tint als "kop" te zien staan, maar kan ook anders van kleur lijken omdat het een vet/groot lettertype was). Opzich hoeft je het lettertype zelf niet te veranderen, alleen eventueel wat groter te maken met een duidelijke kleur (en dan wat enters hier en daar, voor het overzicht).
Naja, wat niet kan, dat kan niet hoor en 't is alleen mijn mening, wie weet vinden anderen de site wel heel duidelijk! Mijn laptop heeft volgens mij rare instellingen, waardoor ik dingen niet goed zie, haha.