Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik dacht dat je IDeal gewoon aan moest vragen op de IDeal site, maar dat is dus idd een informatieve site en voor de rest moet je dus bij de aanbieder zijn. Mollie ziet er voor mij het voordeligst uit, zowieso voor in het begin. Bij sommige andere aanbieders betaal je ook nog eens maandelijkse abbo kosten en een opstart bedrag. Als je dat eruit wilt kunnen halen, moet je wel echt een grootverbruiker zijn

Weet niet zo goed wat het is, meer een gevoel. Ik vind hem wat sober, maar misschien wil je dat ook wel? Wat wil je precies uitstralen, waar sta je voor? Dan kan ik gerichter vertellen of het logo erbij past 
joyce2 schreef:Aaah kijk, nu valt het kwartje eindelijkIk dacht dat je IDeal gewoon aan moest vragen op de IDeal site, maar dat is dus idd een informatieve site en voor de rest moet je dus bij de aanbieder zijn. Mollie ziet er voor mij het voordeligst uit, zowieso voor in het begin. Bij sommige andere aanbieders betaal je ook nog eens maandelijkse abbo kosten en een opstart bedrag. Als je dat eruit wilt kunnen halen, moet je wel echt een grootverbruiker zijn

Hmm, ik ga nog even nadenken! Leuk van je winkeltje! Maar officieel mag dat niet toch, omdat er geen winkel bestemming op die loods zit? Mijn ouders gaan verhuizen en daar hebben ze een grote schuur. Heb het er met mijn ouders over gehad om daarin zoiets te gaan doen als jij in die loods wilt. Weet alleen niet zo goed hoe en wat omdat het volgens mij officieel niet mag. Maar misschien ligt het anders als je alleen open bent op afspraak? En niet officieel gaat vermelden dat je een winkel hebt? Ben benieuwd hoe jij dit gaat doen
Dus dat is lastig! Maar goed, ik zie wel hoe het loopt, dat komt wel op zn pootjes terecht.