En Planet Earth kijken we ook wel vaker. Toen we met het hoofdstuk ecologie (dacht ik?) bezig waren hebben we de Lion King 1 en 2 gekeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chris schreef:Goodmorning! Heb ik eerste 4 uur vrij, moet ik om 9 uur naar de tandarts
Nueve schreef:Miriam91 schreef:Ik kan ook totaal niet met mijn biolerares overweg. Ze stinkt heel erg (open maagklep ofzo) en ze spreekt de t nooit uit. Dus ze zegt animasies, vakansies enzo, super irritant
Biiiiiiiiij de polisie!Hehe, K3
Nueve schreef:Pff echt laat sommigen nogIk heb dinsdag mijn her en dan knallen voor de examens jajaja.
Miriam91 schreef:Annemarie, jij zat toen toch in het rijles en afrijstresstopic? Heb je je rijbewijs al gehaald?
Lucifer123 schreef:Haha ja ik ben al regelmatig geweest inderdaad, maar de tijd ontbrak helaas om jullie bij te kunnen houden. Maar ik zal nu proberen jullie bij te houdenDan zal ik me nog wel een keer voorstellen:
Ik ben Annemarie, een paar dagen 19 alweer. Zit ook in de 6e, maar heb mijn havo diploma al op zak (heb dus al ervaring in examens haha)
Verder heb ik een eigen pony, ze heet Adaja en ze is 8 jaar oud. Rijd helaas geen wedstrijden meer met haar maar rijd nu gewoon recreatief.
Oh ja heb het profiel NG met keuzevakken economie en M&O.Hierna wil ik gezondheidswetenschappen gaan studeren in Amsterdam.
Als je nog vragen hebt stel ze gerust
astriidj schreef:Bij biologie kijken wij altijd biobits, die dingen zijn 10 jaar oud ofzo
En Planet Earth kijken we ook wel vaker. Toen we met het hoofdstuk ecologie (dacht ik?) bezig waren hebben we de Lion King 1 en 2 gekeken