Nou.. Ik mag trots zijn op mezelf, het is me toch gelukt!
Om half 4 zat ik aan mijn werk en ik heb vandaag 6,5 uur!!!! productief aan PWS gewerkt!!

Is nog genoeg te doen, maar het begint nu wel vorm te krijgen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gittekit schreef:merrietje schreef:Pfft, Ik durf hier bijna niet te komenIk heb bokt voor twee weken gemeden, vanwege PWS. Dinsdag presentatie, daarna heb ik weer wat vrijheid
Hoe hebben jullie dat gedaan in combinatie met de rest van het huiswerk, en evt bijbaan? Ik zit er wel even doorheen..
Ik maak nooit huiswerk en wij hebben 2 ingeroosterde pwsuren op school dus dan lukt dat wel.Ik heb ook wel leuke cadeautjes gehad; oorbelletjes, een riem, haarclipjes en het boekje I always get my sin.
Wij vieren nu weer sinterklaas met 4 kleintjes (2 kindjes van 2 jaar en 2 babytjes) dus dat is wel leuk!
Ik had mn oude riem afgedaan en mn nieuwe om, komt mn achternichtje aan en die wilde m opnieuw om doen. Nouja prima zij mijn riem omgedaan, ik 2 riemen om. Zit ze heel verwonderd naar mijn buik te kijken en een beetje erin te prikken en vervolgens: ''Dikke buik!!''. daarna tilt ze mn shirt op en helemaal gelukkig zegt ze ''BELLY BUUTTTOOON''.
Geweldig toch!
Ilse, als het echt niet lukt, gaat het je de rest van de avond wss ook niet meer lukken..
De Bijbel als stripboek? apart..
Ilsiie schreef:Netjes!!! Whow, een 7.41.... Haha, daar droom ik van
Anna, ga jij nog proefstuderen in Leiden 19 februari?