Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Denicee_x schreef:hahaha, we zouden de leraren hier in NL moeten overtuigen van de Amerikaanse/Engelse leermethodes, proefwerken met t boek erbij, en supermakkelijke stof

dat niveau ligt ook veel lager.
En het leuke is: hun kleur is ORANJE! En ik heb toevallig een hele zooi WK spullen meegenomen haha dus dat komt goed uit
Ze waren wel helemaal verbaasd dat wij die school spirit niet echt hadden in NL. 

al moet je d'r een uur voor rijden
zelfs toen we onder schooltijd naar de finales mochten met de band, mocht ik gezellig mee! 
Mijn schedule is echt simpel: art 2, english 4, spanish, art 3-4, US history.
Echt fijn want ik doe alleen dingen die ik leuk vind.

Heel gaaf, groen en daarboven roze 

we zijn echt heel irritant, we doen echt helemaal niks, en aant eind van de les schrijven we snel over van anderen ghehe
en elke keer krijgen we straight A's 

we hadden slumber party hier haha, hannah,laura en Colby bleven slapen hier dus 5 girls in da house. Ik ging niet als 80's, geen zin dus ging helpen met anderen, had Hannah's haar getoupeerd
zag er echt godse mooi uit hahahaha
En Laura's haar ook
ze zagen er echt uit als kids van 10 jaar 
Ik, Cameron en cas alledrie tegelijk: Oh crap!
Was zo mooi haha.

Daar is alles heel goed geregeld en geven ze Theatre Studies, Music Studies, Film Studies en Journalism. Precies de vakken die ik wil doen! Nu moet ik alleen nog met allerlei mensen een gesprek aan en hopelijk ingeloot worden

Hebben jullie al over hem gehoord? Nederlands eerste matador? Reinoud Homan, google hem. ^^ Ilse_C schreef:Ziet er heel gezellig uit Melanie!
Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik proberen om naar de University of Mississippi te komenDaar is alles heel goed geregeld en geven ze Theatre Studies, Music Studies, Film Studies en Journalism. Precies de vakken die ik wil doen! Nu moet ik alleen nog met allerlei mensen een gesprek aan en hopelijk ingeloot worden

miccamaaike schreef:Is dat jouw vriend? Pfff moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet zo leuk zou vinden...
Melanie, zo te zien vermaak je je prima bij je nieuwe family!
JENNx schreef:Nog een weekje en dan vwrtrekt het vriendje.Hebben jullie al over hem gehoord? Nederlands eerste matador? Reinoud Homan, google hem. ^^
(Online staat een verkorte versie van het artikel)