een jaar high school.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denicee_x

Re: een jaar high school.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:45

hahaha, we zouden de leraren hier in NL moeten overtuigen van de Amerikaanse/Engelse leermethodes, proefwerken met t boek erbij, en supermakkelijke stof :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:48

Nou daar ben ik dan weer geen voorstander van ;)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:49

Engelse leermethoden staan wel ongeveer gelijk aan die in NL :)

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:52

Denicee_x schreef:
hahaha, we zouden de leraren hier in NL moeten overtuigen van de Amerikaanse/Engelse leermethodes, proefwerken met t boek erbij, en supermakkelijke stof :=

mwah er zitten voordelen en nadelen aan beide, wel vind ik de 'schoolspirit' in de VS echt helemaal geweldig, daar ga je echt naar school omdat het bij je leven hoort, ook om te sporten en voor sociale contacten, en hier ga je vaak liever niet naar school en heb je een hekel aan je huiswerk :')
Dus wat dat betreft zou het er wel wat meer op mogen lijken vind ik zo.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:53

het was ook niet serieus hoor, vooral met het Amerikaanse niet := dat niveau ligt ook veel lager.

maar idd, de schoolspirit zou wel hierheen mogen komen,

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:15

Mijn school heeft een schoolspirit van 0.0 :')
De cheerleaders worden uitgelachen, mensen komen als het even kan niet naar de peprally etc.
Dat vind ik wel erg jammer.....

Mijn klassen vind ik trouwens niet allemaal makkelijk. vooral history en english (behalve dan die quiz van de staten), maar dat kan ook komen doordat ik van beide de honors variant heb.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:23

Wowie echt? Dat lijkt me wel jammer inderdaad... Ik ga naar college dus dat is anders dan high school, maar ik ben ook vaak op de high school te vinden en ga elke week naar hun football game en die hebben wel echt een enorme school spirit.. iedereen in town trekt erop uit om naar de game te gaan hihi :') En het leuke is: hun kleur is ORANJE! En ik heb toevallig een hele zooi WK spullen meegenomen haha dus dat komt goed uit _O- Ze waren wel helemaal verbaasd dat wij die school spirit niet echt hadden in NL. :P

Supergoed om te horen dat je nu een ander gastgezin hebt Melanie! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:41

Onze schoolspirit is wel heel leuk! :j

Net even mn ouders geskyped, bah ik mis mn doggies -O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:44

Wat jammer Laura dat de schoolspirit er bij jullie niet is! Bij mij liep echt het hele dorp uit voor football en basketball games!
De honors variant is idd wel wat moeilijker, vooral als engels niet je moedertaal is. De honors vakken heb ik alleen nooit gedaan, ik had echt een lange leve de lol vakkenpakket :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:46

Hier gaat ook echt iedereen naar football games, gekkenhuis :D al moet je d'r een uur voor rijden :Y)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:48

Ja joh, eitje!!
Ik ging met de basketball wedstrijden geregeld met de schoolband mee... ik speelde (als enige die met de band meeging) geen instrument, maar werd gedoogd ;) zelfs toen we onder schooltijd naar de finales mochten met de band, mocht ik gezellig mee!

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 00:19

Melanie, hoe lukt het in je nieuwe familie? :D

Hier is de schoolspirit ook echt top, onze kleuren zijn donkerblauw en goud wat best te doen is! :D Mijn schedule is echt simpel: art 2, english 4, spanish, art 3-4, US history. :D Echt fijn want ik doe alleen dingen die ik leuk vind.

Maaike, ik ga ook mee naar cross country meets voor spek en bonen, ik mag niet meelopen in wedstrijden, maar dat wordt ook 'gedoogd' haha. :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 07:03

Gezellig toch!

Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan inscannen van mijn jaar... helaas kwam pas halverwege mn jaar de digitale camera, dus de 1e helft zijn nog gewone ouderwetse foto's!

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:47

leuk ben benieuwd! :D

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 12:13

Mag ik me hier ook melden?? :)

Ik lees al een tijdje mee, omdat ik alle verhalen zo interessant vind en zelf nooit zoiets heb gedaan!
Momenteel ben ik wel bezig om te proberen in m'n 3e studiejaar (volgend jaar) een half jaar op uitwisseling te gaan naar een universiteit ergens op de wereld (Engeland/Canada/Australië) :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:22

Welkom Ilse!

Hannah maakt Laura op voor 80's day :)) Heel gaaf, groen en daarboven roze :j
Afbeelding

Check Laura's haar _O-
Afbeelding

SOCCERRRR
Afbeelding
Helemaal links met gele band Hannh, nummer 4 Kendra, en die met knalgele shoes bij scheidsrechter is Meagan :')

Peyton gek doen in onze computerclass waar we never iets doen
Afbeelding

I love Allison, die spoort echt niet _O-
Afbeelding

So does Leslie :') we zijn echt heel irritant, we doen echt helemaal niks, en aant eind van de les schrijven we snel over van anderen ghehe _O- en elke keer krijgen we straight A's _O-
Afbeelding

En deze week is Homecoming week, dus elke dag thema, en maandag was het Pyjama day! _O-
Vlnr: Me, Laura, Hannah en Cassidy. <3
Afbeelding

En gister was het 80's day _O- we hadden slumber party hier haha, hannah,laura en Colby bleven slapen hier dus 5 girls in da house. Ik ging niet als 80's, geen zin dus ging helpen met anderen, had Hannah's haar getoupeerd _O- zag er echt godse mooi uit hahahaha _O- En Laura's haar ook :') ze zagen er echt uit als kids van 10 jaar :Y)

Gisteraaf naar Soccer game geweest, was zo mooi, iemand schoot de bal tijdens opwarmen van dichtbij vol in Meagan's gezicht van dichtbij _O- Ik, Cameron en cas alledrie tegelijk: Oh crap!
_O- Was zo mooi haha.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:49

Haha geweldig die foto's! :D

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:58

Superleuke foto's!! So you're having a blast over there? ^^

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 23:43

Ziet er heel gezellig uit Melanie! :D

Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik proberen om naar de University of Mississippi te komen :j Daar is alles heel goed geregeld en geven ze Theatre Studies, Music Studies, Film Studies en Journalism. Precies de vakken die ik wil doen! Nu moet ik alleen nog met allerlei mensen een gesprek aan en hopelijk ingeloot worden :)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 05:58

Malanie geweldig leuke foto's!!

Broer van mijn vriend zit nu ook voor een half jaartje in de USA om daar te studeren vanuit zijn studie: American Studies. Hij heeft het er goed naar zijn zin en Ilse, je moet dus gewoon echt doorzetten en zorgen dat je wordt ingeloot. Zo'n kans moet je met beide handwn aannemen!!

Nog een weekje en dan vwrtrekt het vriendje. :( Hebben jullie al over hem gehoord? Nederlands eerste matador? Reinoud Homan, google hem. ^^

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 07:38

Is dat jouw vriend? Pfff moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet zo leuk zou vinden...

Melanie, zo te zien vermaak je je prima bij je nieuwe family!

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:24

Ilse_C schreef:
Ziet er heel gezellig uit Melanie! :D

Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik proberen om naar de University of Mississippi te komen :j Daar is alles heel goed geregeld en geven ze Theatre Studies, Music Studies, Film Studies en Journalism. Precies de vakken die ik wil doen! Nu moet ik alleen nog met allerlei mensen een gesprek aan en hopelijk ingeloot worden :)

klinkt gaaf, ik hoop het voor je! :D
miccamaaike schreef:
Is dat jouw vriend? Pfff moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet zo leuk zou vinden...

Melanie, zo te zien vermaak je je prima bij je nieuwe family!

oeh ik ben ook niet echt van het stierenvechten :=

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:03

JENNx schreef:
Nog een weekje en dan vwrtrekt het vriendje. :( Hebben jullie al over hem gehoord? Nederlands eerste matador? Reinoud Homan, google hem. ^^

Ik las vandaag toevallig een stukje over hem in het Algemeen Dagblad! Daar stond dat hij graag stierenvechter wil worden, desnoods illegaal :\ (Online staat een verkorte versie van het artikel)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:15

Wauw ziet er gezellig uit Mel :D

Pfff daar zou ik toch niet blij/trots mee zijn JENNx :o

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:10

Vanavond gaan we naar de show van Paul de Leeuw. Voor wie kan kijken: echt doen!!

Dan wordt hij hevig ondervraagd. Ben het er ook niet mee eens hoor, dat stierenvechten...