Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

just_bassie schreef:Ik baal ook best wel, want ik weet nog niet goed wat ik wil.
En dit leek me erg leuk!Maar goed er komen vast nog wel meer kansen voor mij.....neem ik aan.
Waarom word jou contract niet verlengd?
Marcella schreef:Zondag sollicitatiebrief verstuurd en vandaag al de afwijzing binnen.
Gelukkig meer sollicitaties gedaan.

Thats_Me schreef:Marcella schreef:Zondag sollicitatiebrief verstuurd en vandaag al de afwijzing binnen.
Gelukkig meer sollicitaties gedaan.
Dikke kans dat het dan intern al geregeld was. Wel balen zeg
Thats_Me schreef:Dat is wel heel erg. Je neemt toch ook de moeite om een brief te schrijven naar aanleiding van hun vacature en je daarvoor te wat meer te verdiepen in het bedrijf. Dan vind ik dat je op z'n minst een standaardafwijzingsbrief/mailtje kunnen sturen.
Maar helaas zijn niet alle bedrijven zo netjes aangelegd
En niet alle sollicitanten zijn zo netjes aangelegd dat ze hun standaardbrief aanpassen met de juiste naam etc.
poes schreef:Marchador: bel er dan gerust even achteraan, het is gewoon niet netjes om je niets te laten weten! Na 2 weken mag je echt wel es bellen vind ik!
Ik heb laatst zelfs gehoord van selectiekantoren die brieven beantwoorden met een standaardamailtje ala:
'als u na 3 weken nog niets gehoord hebt, kunt u ervan uitgaan dat u niet weerhouden bent'
Schandalig!!