Goedemorgen! ! Ik heb weer ochtenddiensten. Net begonnen en gelukkig hoef ik maar tot 9. Ik ben zo goed als aangenomen bij een ander bedrijf. Ze sturen binnenkort een rooster ter inzage. Hopelijk hebben hun niet zoveel van deze bizarre tijden haha.
Goeiemorgen! Ik helaas al wakker na nacht 2 van 4, dus wordt een lange dag vandaag. Daarna woensdag vroege dienst, kerst vrij, weekend vroege diensten en dan weer de nacht in voor diensten tijdens oud en nieuw...
JAAAA de laatste! Nog steeds enorm snotterig en hoest de longen uit m'n lijf met een bijbehorende klank alsof ik 3 pakjes zware shag per dag rook, maar gaat wel weer over. Op naar 07.00!
Schijnt weer iets van griep te heersen ofzo, maar daar ga ik niet aan mee doen Geen behoefte om met kerst ziek te zijn, en dan maandag weer de nacht in te mogen.
Merk wel dat ik vaker verkouden ben en niet zo lekker tijdens en na m'n nachtdiensten. Weet wel dat (veel) nachtdiensten niet goed zijn voor je, maar af en toe blijkt dat ook echt wel..
Heb je gelijk in...ik draai dan wel alleen maar nachten en kan er goed tegen. Merk dat ik meer kwakkel echt ziek ben ik nooit.. kom er dinsdag uit en moet er helaas vrijdag al weer in..