Mocht er overigens nog iemand een nevenactiviteit weten, bestuursfunctie of iets dergelijks in omgeving Amsterdam of omgeving Zutphen, dan hoor ik dat ook graag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Je was op gesprek geweest toch bij de M? Erg jammer. Succes morgen
Citaat:Wij hebben ruim 450 reacties ontvangen op onze vacature. Na een grove selectie hebben wij een aantal kandidaten geselecteerd waarmee wij gesprekken gaan voeren. U behoort niet tot deze kandidaten, maar wij houden uw sollicitatie graag in procedure. Het is dus mogelijk dat wij u alsnog uitnodigen voor een oriënterend gesprek. Wij laten u dit dan binnen vier weken weten. Mocht u binnen deze periode geen bericht van ons ontvangen, dan nemen wij uw sollicitatie niet verder in behandeling.
Gezien het aantal ontvangen reacties kunnen wij u geen persoonlijke motivatie geven waarom u niet bent geselecteerd voor een kennismakingsgesprek. Wij vertrouwen erop dat u hiervoor begrip heeft.
Cer schreef:Ik moet zelf terug gaan bellen naar een vacature waar ik op gesprek ben geweest, maar wat ik niet zo leuk vond..weet niet hoe ik dat goed moet zeggen..
SuSem schreef:En ik voldeed aan alle eisen, kwartiertje rijden, leuk salaris