Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destino schreef:Die ervaring staat wel als pre, maar ik had ook geen ervaring toen ik hier 8 maanden terug kwam werken
Dat maakt niet zoveel uit!
Jammer dat het te ver is! Met de auto had het denk wel gegaan vanuit Spijkenisse!
Bellatrix schreef:Destino schreef:Die ervaring staat wel als pre, maar ik had ook geen ervaring toen ik hier 8 maanden terug kwam werken
Dat maakt niet zoveel uit!
Jammer dat het te ver is! Met de auto had het denk wel gegaan vanuit Spijkenisse!
Destino, ik heb helemaal geen ervaring op dat gebied...solliciteren heeft zeker geen zin dan? En het is voor mij 50 min met de auto...krijg je benzine vergoed?

Nou dat vind ik prima.
Ga er maar een sollicitatie aan wagen denk ik.
Ik hoop dat ik de kans kan krijgen voor een gesprek ondanks dat ik nog in de twintig ben..
. Die van Destino lijkt me ontzettend leuk (ben alleen wel 2x zo oud als de gevraagde leeftijd van 20
) maar dat zal het probleem niet zijn. Opleiding + ervaring, uren die ik max zou willen werken alleen te ver weg
.
. Laatst zochten ze wel iemand voor de "catering" bij een rouwcentrum maar dat wil ik nou weer net niet... Administratief bij een begrafenisonderneming trekt mij ook wel. Mensen adviseren en bijstaan. Nog zo'n dun gezaaid beroep!
Volgens mij wordt daar door mensen ook vrij weinig op bezuinigd..
Het is zoals patpen ookal zegt weinig over gesproken..
. Je ziet wel vacatures voor verzekeringsmaatschappijen die uitvaartverzekeringen "verkopen". Maar dat trekt mij nou weer niet zo aan 
), maar ik ben altijd de eerste die zit te huilen.
En ik kan niet zo goed tegen dode mensen.
en hier in de buurt lopen ze niet veel met een dienblad
niet naar iemand toe iig.. Ik ben heel benieuwd
Zal leuk zijn als ik er door kom
SpikkelFire schreef:Ik heb er ook over nagedacht, maar ik zou het echt niet kunnen! Ik houd echt niet van begrafenissen, condoleances (oke wie wel.), maar ik ben altijd de eerste die zit te huilen.
En ik kan niet zo goed tegen dode mensen.
. Maar als je er niet tegen kunt, moet je zeker niet in die richting gaan zoeken!
. Maar het lijkt mij wel wat om van alles en nog wat in het echt te zien 
. Voel ook nauwelijks/geen verschil tussen warm en koud en weet nooit zeker of ik iets echt vast heb. De laatste begrafenissen waar ik ben geweest, liep wel iemand met een dienblad rond. In de vacature die ik zag, stond het er ook expliciet bij.