Edit: Ondertussen is de mail verstuurd en ga ik even kijken of ik de link naar hun site nog even kan verwijderen uit mijn vorige post. Wil natuurlijk geen reclame voor ze maken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Janine1990 schreef:
Annash schreef:Vandaag even verder onderzoek gedaan naar de naam die ik wil. Is al wel .DE (en met een streepje tussen beide woorden, wat ik niet ga doen). Weten jullie meer over hoe dat zit?
Als ik de naam invoer bij het handelsregister krijg ik geen resultaten, dus ik gok dat het niet is vastgelegd?
En zouden jullie dat zelf doen, een naam gebruiken die in het buitenland wel wordt gebruikt? Overigens gaat het daar om een ruitersportzaak. Ze hebben geen webshop en zitten ook niet direct over de grens (bij Frankfurt).
Lindy1982 schreef:Annash schreef:Vandaag even verder onderzoek gedaan naar de naam die ik wil. Is al wel .DE (en met een streepje tussen beide woorden, wat ik niet ga doen). Weten jullie meer over hoe dat zit?
Als ik de naam invoer bij het handelsregister krijg ik geen resultaten, dus ik gok dat het niet is vastgelegd?
En zouden jullie dat zelf doen, een naam gebruiken die in het buitenland wel wordt gebruikt? Overigens gaat het daar om een ruitersportzaak. Ze hebben geen webshop en zitten ook niet direct over de grens (bij Frankfurt).
Linflowers bestaat ook in engeland kwam ik later achter een dochteronderneming van een bedrijf ik meen een kwekerij
Mallootje schreef:Wij hebben Adwords gebruikt voor onze online bijles-site. We kregen er toch wel meer bezoekers door, en automatisch dus ook wat meer omzet. Zeker het proberen waard!
In het kader van die bijles-site werden we vorige week ook gecontacteerd door een NGO die een groots project met online seminars wil opstellen, en die ons gevraagd heeft om een systeem voor hen te ontwikkelen omdat ze nergens zoiets konden vinden als dat van ons.
Intussen ook drukdruk met de winkel, over 2 weken en 2 dagen gaan we open!