Ben al een uur wakker maar nu net pas uit bed xD. Net een liedje aangevraagd op de radio, hopen dat het gedraaid wordt ^^
Zo nog eventjes leren, en dan weer naar Rotterdam.. Vanavond gamenight met vrienden van mijn vriend (vraag me nog steeds af waarom ik heb toegezegd..
) en er komt dus ook een jongen die hij al een jaar niet meer had gezien ofzo. Die ons eigenlijk een beetje heeft laten zitten voor zijn vriendin (die een dikke chagerijnige papzak is).. En als ik heel eerlijk ben weet ik niet zeker of ik zomaar doodnuchter daarover kan gaan doen. Mijn vriend heeft het er nog niet over gehad met hem, omdat de wederopbouw nog te pril is ofzoiets.. Maar ik vind juist dat je daar gelijk aan het begin mee moet komen als je weer contact met elkaar opneemt.. Dan is het tenminste uit de weg geruimd. Maarja. Snap wel dat ie weer contact wil, eigenlijk ben ik een klein beetje de drijvende kracht geweest waardoor ze in eerste instantie uit elkaar zijn gegroeid
Die vriend vond mij namelijk ook leuk, en zonder dat ik het wist was er een soort van oorlog gaande over wie mij mocht versieren.. Uhh ja dat hoor je dan achteraf
Maar goed voordat ik er was waren ze bijna een homo stel, hij sliep de helft van de week bij hem en de andere helft kwam hij steeds naar zijn huis toe (ja ze deden allebei geen ruk, geen studie ofzo
). Dus ja. Lang verhaal moeilijk 
Morgen weer hondjes uitlaten in het asiel
Jeej!Nu even eerst een eitje bakken

Zo maar ff planning maken voor t project.
Zo ff omkleden, dan ff naar de konijntjes toe,
Gewoon vragen, en, naar welke film gaan we vanavond?
in iedergeval de komende week