Stille meelezer *sorry jongens*. Ik haal echt nuttige dingen uit dit topic anders. Ook over ov, avondeten, huur etc. Wil volgend jaar ook op kamers daarom lees ik soms mee. Dus van mij mag het blijven staan.
Nu we eventjes een beetje op onze vingers getikt zijn... laatst stond er iets van 'dokter in eigen gemeente hebben'. Maar dat klopt niet hoor, wij hebben járen een dokter gehad in een andere gemeente dan de onze, 't is alleen dat verschillende gemeentes zich nu samengevoegd hebben dat onze dokter wel in onze gemeente zit, maar voorheen niet.
Ik ben wel bezig met een huisarts te krijgen hier. Als ik ooit wat heb, ga ik niet eerst 2 uur reizen.. En mijn huisarts vind ik toch een kneus, want die vind paardrijden geen sport.
Ik ben in ehh 3 jaar ofzow? al helemaal niet meer bij een huisarts geweest Ben gelukkig nooit ziek ofzow *klopt af* en verder heb k ook nooit problemen xD of hoewel, dan ga ik gewoon niet naar de huisarts (slecht eigenlijk), tenzij ik dood neerval
Dat gaat nu ook maar op mijn to-do-list... Hier in de omgeving een tandarts, opticien en huisarts vinden. Weten jullie of de apotheek ook meteen meeveranderd als je van huisarts veranderd?
euhm nee dat niet, ja ik ben in dezelfde gemeente blijven wonen, maar de apotheek die ik eerst had zat ongeveer 30 min fietsen terwijl de andere zit op het punt waar ik altijd boodschappen moet doen en dus min 4x pw kom.. Dus ik gebeld, toen zeiden ze van oh nee dat is geen probleem en als ik een recept van de HA mee krijg kan ik het alsnog daar bij de apotheek ophalen zodat ik niet nog een keer apart langs mijn apotheek moet zeg maar Dus bij mij was even een telefoontje plegen voldoende..