Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:We bieden je zoveel mogelijk vrijheid als het gaat om de manier waarop je je werkzaamheden en je werktijden inricht. We stemmen dit natuurlijk altijd goed af met onze klanten, maar we geven in allerlei opzichten concreet vorm aan 'het nieuwe werken'. Flexibiliteit en het faciliteren van thuiswerken met een laptop en telefoon zijn voor ons een vanzelfsprekendheid.
Vrijheid geven we je ook als het gaat om het opnemen van vakantiedagen. Je hebt bij een fulltime dienstverband recht op 26 vakantiedagen per jaar en we bieden je de mogelijkheid extra dagen bij te kopen.
Persoonlijke ontwikkeling van onze professionals is één van de speerpunten binnen ons HRM-beleid. Met iedereen die bij ons in dienst treedt maken we concrete, individuele afspraken over de manier waarop we een persoonlijk ontwikkelingstraject vormgeven. Ook jouw wensen en behoeftes nemen we hierin mee. Hiervoor stellen we een ruim opleidingsbudget beschikbaar.
We bieden een aantal arbeidsvoorwaarden die op iedereen van toepassing zijn, zoals direct een vast contract bij indiensttreding. Daarnaast is er een groot aantal naar eigen wens in te vullen arbeidsvoorwaarden, zoals het organiseren van je vervoer. Bij ons krijg je een mobiliteitsvergoeding die je in aansluiting op je persoonlijke wensen en situatie kunt aanwenden. Reis je bij voorkeur met het openbaar vervoer, dan kun je gebruik maken van je NS Business Card. Ga je liever met de auto,dan kun je van je mobiliteitsvergoeding een auto naar keuze uitzoeken.
Verder bieden we een premievrij pensioen, ontvang je een vaste eindejaarsuitkering van 4% en heb je een tantièmeregeling afhankelijk van de door jou behaalde resultaten.
Citaat:De afdeling Recruitment heeft uw CV gezien op internet en deze na een eerste selectie in behandeling genomen. Wij achten op basis van uw CV dat u past in het profiel van ons bedrijf en willen u graag uitnodigen voor een kennismakingsgesprek en bedrijfsuitleg.
Door middel van gesprekken met een recruiter proberen wij bij u een reëel beeld te schetsen van de organisatie. In dit gesprek zal uw motivatie, arbeidsverleden, eventuele ambities en persoonlijkheid besproken worden. We streven ernaar om het gesprek zo vlot mogelijk te laten verlopen. Indien het gesprek positief verloopt, nodigen wij u uit voor een rondleiding op ons Europees hoofdkantoor.
Tevens aanvaarden wij uw kwalificatie.
De gesprekken worden in week 5 en 6 gevoerd in Groningen. Hiervoor krijgt u van ons een uitnodiging. Het gesprek zal ongeveer 30 minuten van uw tijd in beslag nemen.
Van tevoren dienen wij echter te weten hoe serieus belangstellend u bent. Mogelijk bent u op dit moment prima tevreden met uw huidige baan, salaris en/of werkzaamheden.
Als jong dynamisch bedrijf zijn wij zuinig op onze tijd en vragen daarom met nadruk om uw komst te bevestigen. U doet dit door ons een mail te sturen. Tevens vermeldt u of u kunt komen in de middag of op de avond. U kunt uw mail sturen naar: recruitment@carreerjobs.nl
Wij zullen u vervolgens de geplande uitnodiging sturen.
Anneert schreef:Ik snap je helemaal patpen! Ik kon ook zo wel werk krijgen denk ik, bv in een winkel o.i.d. maar ik wilde ook juist iets meer specifieks, waar ik voor geleerd had. Maar als het voor een dag in de week is, zou ik ook bijna zeggen waarom niet.. hopen dat je snel wat hoort.
patpen schreef:Ja lekker kletsen als je al 25 jaar bij 1 baas werkt. Op die manier blijf ik werken als receptionist/telefoniste..... Ik moest maar mijn principes overboord gooien en zo ongeveer elke baan accepteren die beschikbaar is. Niet dus!