Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georgette schreef:Susanne_ schreef:Kijk sowieso eens even op http://www.alibaba.com. Zeker omdat het slechts gaat om kleine aantallen...
Ik zou even kijken of ik volgende week wat meer tijd heb om wat uitgebreidere info te geven. Ben op het moment nogal druk (3 lange dagen landbouwvakbeurs gehad voor een bedrijf, en dan vanavond en morgen nog twee keer in de horeca werken, zo kom ik op ruim 40 uur deze week terwijl ik ook nog een afrondingsperiode van school heb. Vorige week ook al 28 uur gemaakt door omstandigheden. En voor mijn studie moet ik nu echt dit weekend ook nog even het een en ander doen, anders worden die boos)
Thanks voor de tip! Ik heb lekker lang weekend, dus maandag ga ik eens het een en ander uitzoeken en ook informeren of ik het niet via een groothandel in Nederland kan doen. Die importeren immers ook.
Ben wel flink geirriteerd betreft het verzenden van een pakket. Ik heb op 15 december een pakket verstuurd naar een klant (althans, dat dacht ik)... Als ik een pakket verzend, plak ik er altijd een A4 adressenvel op, met linksboven in kleine letters m'n bedrijfsnaam en adresgegevens en met dikke vette zwarte letters 'Verzenden aan ...' Ik breng de pakketten altijd bij het servicepunt TNT bij de Albert Heijn. Een week later werd m'n voicemail ingesproken door de klant, ze had het pakket nog niet ontvangen. Was me nog nooit eerder gebeurd, dus ik had lichtelijke stress. Uiteraard bewaar ik de Track & Trace codes, dus ik kijken, heeft de medewerker MIJN adres ingevuld, in plaats die van de klant. Maar ook ik had het pakket niet terug ontvangen. Vervolgens heb ik gebeld met TNT, hele probleem uitgelegd, ik zou papieren toegestuurd krijgen, via de post. Via de e-mail was het niet mogelijk. Lekker, als je de volgende ochtend op wintersport gaat... Maargoed, klant geinformeerd, papieren na de vakantie ingevuld, opgestuurd. Werd gister m'n voicemail ingesproken; 'Mijn excuses mevrouw, maar we hebben het pakket op de desbetreffende magazijnen niet kunnen terugvinden, dus u moet uw pakket als kwijtgeraakt beschouwen. Gezien u het pakket niet verzekerd of aangetekend heeft verzonden, kunnen we verder niets voor u betekenen. Fijne dag nog!'
Mallootje schreef:Ik denk dat het voor jouw product misschien wel leuk kan zijn Joyce! Da's toch iets wat je snel een keer "erbij" koopt als je op de markt snuistert, niet?
joyce2 schreef:Ik doe dat persoonlijk wel ja, maar ik heb ook echt een zwak voor leuke dingen die met dieren te maken hebben, hahaha. Misschien moet ik het gewoon eens proberen, dan kan ik er natuurlijk pas echt over oordelen! Ik had via Paan een hele mooie lijst gekregen, van markten die er komende tijd gehouden worden, maar ik ben er nog niet over uit wat voor mij nou een hele leuke markt kan zijn!