Heeeeel apart. Kan mijn jobcoach ook nooit bereiken en als ik m wat vraag weet ie t nooit. Mailen kan ie ook niet evenals typen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qizz schreef:Ik kreeg zojuist bericht dat mijn ww ophoudt. Tsss. Ik was in beroep gegaan omdat ik min. recht had op 14 maand. En ook gelijk gekregen een maand geleden. Maar het loopt weer lekker langs elkaar heen :-D. Zij maken steeds fouten en ik mag t steeds weer recht breien. Je wordt er moedeloos van. Laatst al 600 uitkering moeten terugbetalen. Begrijp er niks van. Was iets van 350 maar werd spontaan 600 omdat n nieuw jaar was begonnen volgens hen???
Heeeeel apart. Kan mijn jobcoach ook nooit bereiken en als ik m wat vraag weet ie t nooit. Mailen kan ie ook niet evenals typendus ja ook ik wil mijn jobcoach wel vervangen. Denk dat wij t allemaal beter doen dan zij door onze ervaringen
;-);-);-)
Viennanova schreef:Ik zie het soms allemaal even niet meer zitten.....zoveel sollicitaties heb ik helemaal nog niet gestuurd, maar het idee dat je weer op gesprek moet, etc, etc. Plus dat ik op niet een hele (emotioneel) fijne manier bij mijn huidige werkgever weg moet....blegh.
annastasia schreef:Patpen, het gaat om de functie waarvan ik je m'n brief heb laten lezen. Ik heb dus totaal geen ervaring, ben wel benieuwd waarom ik op gesprek mag komen. Ben nu al stikzenuwachtig. Morgen eerst een nette broek halen.
annastasia schreef:Patpen, het gaat om de functie waarvan ik je m'n brief heb laten lezen. Ik heb dus totaal geen ervaring, ben wel benieuwd waarom ik op gesprek mag komen. Ben nu al stikzenuwachtig. Morgen eerst een nette broek halen.
Qizz schreef:Kijk dat is nou de reden dat ik een baan voor 2 weken niet genomen heb. Je ww wordt dan stopgezet en herleving duurt weer weken...
Dark moon zocht jij geen werk bij een transportbedrijf? of wie was dat? In Winterswijk bij HSF Logistics vragen ze nu een assistent planner!!! En een adm.med.emballage.