Viennanova schreef:Ik zie het soms allemaal even niet meer zitten.....zoveel sollicitaties heb ik helemaal nog niet gestuurd, maar het idee dat je weer op gesprek moet, etc, etc. Plus dat ik op niet een hele (emotioneel) fijne manier bij mijn huidige werkgever weg moet....blegh.
Ik herken het volledig
. Bij mijn vorige/laatste werkgever ontslagen met een burn out erbij. De re-integratie (na ingrijpende OK) uit laten lopen op arbeidsconflict. Tel daar bij op een spoed OK (kerst 2009) en de emmer is vol hoor. Ik heb wel wat sollicitaties verzonden maar kom nergens tussen. Gewoon waardeloos. Het is niet altijd makkelijk om vol te houden maar voor ons komt er ook wel weer een leuke baan. Schrale troost: ik vind de gesprekken vreselijk! Een brief schrijven, oké, maar dan eventueel een gesprek. Daar krijg ik de bibbers van.....
@Annastasia: ik denk dat je 2 dingen kunt doen: of open kaart spelen en je baas eerlijk vertellen waarvoor je vrij wilt hebben of je hebt een afspraak in het ziekenhuis/tandarts/...... waar je echt niet onderuit kunt en waarbij je de tijd niet zelf hebt kunnen bepalen.