Weetje wat ik zo fijn vind? Niemand zit hier elkaar echt op te naaien, das wel prettig Maar dat komt wel op de dag van de uitslag misschien..
R_obin schreef:Ik ben over 20 minuten terug en dan wil ik graag op pagina 84 binnen komen? Doen jullie dat?Dat is toch geen uitdaging
Nee ik denk alleen dat we op de dag van de uitslag 1 heel topic volpraten, maar elkaar gestresst maken: nooit!
Chris schreef:R_obin schreef:Ik ben over 20 minuten terug en dan wil ik graag op pagina 84 binnen komen? Doen jullie dat?Dat is toch geen uitdaging 96?
Isjtar schreef:Hoe zit het eigenlijk met onze meeting? Misschien moeten we gaan voetballen! Kan dat in jouw tuin?
Gittekit schreef:Ik wil meeetuuhhh!Pak een liniaal.Okee jongens jullie mogen me doodschieten dit is te flauw.
Haha, wij hebben zo'n 2 hectare (wei+rijbak+tuin) om ons huis heen, dus ruimte genoeg om te voetballen
Chris schreef:Isjtar schreef:Hoe zit het eigenlijk met onze meeting? Misschien moeten we gaan voetballen! Kan dat in jouw tuin?Ik woon naast het voetbalveld en onze wei is ook groot genoeg, + 2 goals, maja dan moeten de meeste 3 uur reizen