Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam91 schreef:Vandaag mijn laatste lesdagjeMaar ga alleen naar scheikunde vanmiddag, de rest is nutteloos.
Ik moet nog wiskunde pta, kunst algemeen pta, duits pta, duits mondeling, nederlands mondeling, engels essay schrijven, biologie pta en scheikunde pta maken.
Nu maar eens hard aan wiskunde leren![]()
Zijn er hier mensen met biologie? Kijken jullie in de les ook altijd van die engelse filmpjes waarin ze de fotosynthese of citroenzuurcyclus uitleggen? Mijn lerares heeft daar een handje van en het is echt gruwelijk irritant want het helpt 3/4 van de klas niet
astriidj schreef:Woensdag toetsweek is wel laat eigenlijk. Onze cijfers worden nu vrijdag al naar de inspectie gestuurd..
Ben echt lui geworden (wat school betreft dan) sinds ik eigenlijk niks meer hoef te doen op school
Miriam91 schreef:Zijn er hier mensen met biologie? Kijken jullie in de les ook altijd van die engelse filmpjes waarin ze de fotosynthese of citroenzuurcyclus uitleggen? Mijn lerares heeft daar een handje van en het is echt gruwelijk irritant want het helpt 3/4 van de klas niet