Studenten van Deurne: zijn jullie verwachtingen waar gemaakt? De mijne allesbehalve en ben gestopt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0152141488 schreef:Sorry dat ik jullie onderwerp verander.
Ik wil graag naar Deurne, en wil graag paarden opleiden/ trainen.
MAAR ik wil graag mijn haf maar mag dat ?
Ik kreeg een berichtje dat je miniaal een paard van 1.60 M moet hebben.
En is het dan verstandig om een jong paard aan te schaffen voor mijn opleiding ?
Wil later graag paarden opleiden tot de L of M.
Ruby1995 schreef:Pfff, maar goed dat ik topic even tegen kom zeg..
Zit helemaal met mn zelf in de knoop...
Ik zit nu op het VMBO en weet toch niet wat ik hierna wil doen, ik wil niet de paardensport in , maar eigenlijk wil ik dieren als hobby houden, het is voor mij ook een flink stuk reizen , dus het is erg dubbel....
Liefst ga ik er heen, omdat ik gewoon niet weet wat ik anders moet doen :'(
Debbie_N schreef:Zelf ben ik gisteravond op een info-avond in deurne geweest, was aangenaam verrast na alle verhalen van mensen over NHB-Deurne. Naar mij is altijd geroepen dat de opleiding niets meer waard zou zijn, maar volgens mij zijn ze er zelf ondertussen ook van op de hoogte dat niet alles even soepel loopt en zijn hier dus mee aan het werk?
Nogmaals, ik was dus aangenaam verrast, heb ook andere scholen bezocht en heb hier in deurne toch meteen het aanmeldingsformulier ingevuld. Natuurlijk kan je later altijd nog terug als ik me bedenk.
Maar nu zaten wij met het probleem dat we een paard hebben gekocht voor mijn opleiding, een andere opleiding als Deurne. Deze word volgend jaar pas 4. Daardoor zal ik dus het eerste halfjaar met een schoolpaard mijn opleiding moeten beginnen. Natuurlijk gaat mijn eigen paard dan ook mee die kant op om hem nog door te rijden (komt jammer genoeg een flinke som naar boven).
Maar nu heb ik dus de vraag, zijn er hier mensen met ervaringen met een schoolpaard?
Dat is het enige wat mij nog een beetje dwarszit, het is toch een paard wat je toegewezen krijgt en een klik tussen ruiter en paard vind ik persoonlijk niet onbelangrijk...