HAHA al die Piet-nietjes zijn redelijk irritant..... maar wel grappig bedacht!
De modjes zijn weer bezig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astriidj schreef:Die sinterklaascensuur is echt irritant![]()
Wat hebben jullie van de goede man gekregen?
Nueve schreef:astriidj schreef:Die sinterklaascensuur is echt irritant![]()
Wat hebben jullie van de goede man gekregen?
Teveel.Bij vriendje thuis gevierd, was echt super gezellig!
Heb super mooi setje oorbellen + bijpassend armbandje, de Glamour, bioscoopbon, 2x popcorn haha, parfum + douchegel Cacharel - NOA, douchesetje, lipglossjes en zo'n handdoek voor je haar + badeend gekregen.
Ben ik toch zoet geweest afgelopen jaar.
merrietje schreef:Pfft, Ik durf hier bijna niet te komenIk heb bokt voor twee weken gemeden, vanwege PWS. Dinsdag presentatie, daarna heb ik weer wat vrijheid
Hoe hebben jullie dat gedaan in combinatie met de rest van het huiswerk, en evt bijbaan? Ik zit er wel even doorheen..
Chrisje92 schreef:Oehh ik heb ook hele leuke cadeaus gekregen. Een snowboardbril, een hele mooie jurk, nieuwste boek van Dan Brown. En ik weetniet of jullie dat kennen, maar er is zo'n gast en die heeft van de Bijbel een stripboek gemaakt. Die heb ik ook gekregenEn oorbellen en nog wat kleine dingetjes. Echt zo nice.
merrietje schreef:Pfft, Ik durf hier bijna niet te komenIk heb bokt voor twee weken gemeden, vanwege PWS. Dinsdag presentatie, daarna heb ik weer wat vrijheid
Hoe hebben jullie dat gedaan in combinatie met de rest van het huiswerk, en evt bijbaan? Ik zit er wel even doorheen..